دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها
دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها
اهداف پژوهش
- شناسایی عوامل اثر گذار بر کیفیت خدمات با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف
۱-۵-۱- اهداف فرعی:
- شناسایی عوامل دارای شکاف منفی میان انتظارات و ادراکات مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شکاف.
- شناسایی عوامل دارای نقصان بر اساس مدل تعالی سازمان.
- اولویت بندی عوامل شناسایی شده اثر گذار بر کیفیت خدمات با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف.
- ارائه مدلی تلفیقی تعالی سازمانی و تحلیل شکاف به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده.
۱-۶- سوالهای پژوهش
- عوامل اثر گذار بر کیفیت خدمات با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف کدامند؟
- عوامل دارای شکاف منفی میان انتظارات و ادراکات مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شکاف کدامند.
- عوامل دارای نقصان بر اساس مدل تعالی سازمان کدامند؟
- اولویت بندی عوامل شناسایی شده اثر گذار بر کیفیت خدمات با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف چگونه می باشد؟
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
