بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه تعیین رابطه بین اعتماد و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی

ارزش های سازمانی

 

ما خود را موظف به پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان با بهترین کیفیت می دانیم. مشتری مداری شعار ما و تکریم مشتری اولویت روابط ما با مشتریان است.

ما برای وقت مشتریان ارزش قائل بوده و سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات سرلوحه تلاش های ما می باشد.

ما محصولات بانک را بر اساس نیازهای مشتریان طراحی و عرضه و با نظرات آن ها ارتقاء می بخشیم.

ما به محرمانگی و امنیت اطلاعات مشتریان پایبند بوده و آن را یک اصل می دانیم.

ما خود را متعهد به داشتن بالاترین استانداردهای کیفی در ارائه خدمات به مشتریان می دانیم.

ما خود را متعهد به تامین منافع حداکثری سهامداران می دانیم.

ما منابع انسانی را مهم ترین سرمایه و عامل اساسی رشد و تعالی سازمانی می دانیم.

ما به کارگروهی اعتقاد داشته و آن را دلیل موفقیت خود می دانیم.

رعایت مقررات و دستورالعمل های بانکی و مالی داخلی و بین المللی برای ما یک اصل است و از ابزارهای مناسب و لازم برای این منظور نهایت استفاده را می نمائیم.

ما اعتقاد داریم رونق اقتصادی لازمه رفاه اجتماعی بوده و برای توسعه آن تلاش می کنیم.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

۱٫تبیین رابطه بین عوامل خارجی و  پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی .

  1. تبیین رابطه بین سهولت درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .
  2. تبیین رابطه بین سودمندی درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی.
  3. تبیین رابطه بین اعتماد و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردیبانک پارسیان)  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.