بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

رابطه بین سهولت درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی-پایان نامه ارشد

کانالهای ارائه خدمات بانکها

بانکداری الکترونیکی ابزاری برای توسعه خدمات بانکی است و در نتیجه بر حسب امکانات و نیازهای بازار در مدلها، روشها و انواع مختلفی ارائه می شود:

  • اینترنت[۱]
  • تلفن همراه[۲]
  • نمابر[۳]
  • خودپرداز[۴]
  • کیوسک[۵]
  • پایانه های فروش[۶]
  • تلفن بانک[۷] ) فتحیان و همکاران،۱۳۸۸).

مهم ترین کانال های بانکداری الکترونیک عبارتند از :

  • رایانه های شخصی
  • شبکه های مدیریت یافته
  • تلفن ثابت و همراه
  • دستگاههای خود پرداز
  • پایانه های فروش (قدسی پور،۱۳۸۱).

 

 

 

۲-۶-بانکداری الکترونیکی

بانکداری الکترونیکی نوع نوظهوری از ارائه خدمات در صنعت بانک داری است که به عرضه خدمات بانکی با استفاده از محیط های الکترونیکی می پردازد. با استفاده از این سیستم های پرداخت الکترونیکی می توان انتقال منابع پولی و اعتباری را به صورت الکترونیکی انجام داد، بدون آنکه نیازی به جابه جایی فیزیکی باشد (وظیفه دوست و همکار،۱۳۸۶).

۷ Internet

۸ Mobile Banking

۹ Fax

۱۰ Automated Teller Machine/ATM

۱۱ Kiosk

۱۲ Point Of Sell/POS

۱۳ Telephone Bank

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

۱٫تبیین رابطه بین عوامل خارجی و  پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی .

  1. تبیین رابطه بین سهولت درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .
  2. تبیین رابطه بین سودمندی درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی.
  3. تبیین رابطه بین اعتماد و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردیبانک پارسیان)  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.