بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردیبانک پارسیان)

فهرست مطالب

 

 
  
چکیده  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
فهرست مطالب  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
فهرست اشکال  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
فهرست جداول  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
 

فصل اول- کلیات پژوهش

۱-۱- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۱-۲- بیان مسأله    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۳- ضرورت و اهمیت  تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۴- سؤال تحقیق   ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۵- اهداف تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۱-۶- فرضیه­های تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
۱-۷-مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۸- روش تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
۱-۹-قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
   ۱-۹-۱- قلمرو مکانی  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
  ۱-۹-۲- قلمرو زمانی  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
  ۱-۹-۳-قلمرو موضوعی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۱۰- تعریف واژگان کلیدی  ………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۱-۱۱-خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
 

 

 

فصل دوم- مرور ادبیات پژوهش

۲-۱- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۲-۲- مدل پذیرش تکنولوژی……………………………………………………………………………………………………………………………… 
۲-۳-  اعتماد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۲-۴-عوامل خارجی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۴-۱-تجربیات و ویژگی های مشتری…………………………………………………………………………………………………………….. 
   ۲-۴-۲- رضایتمندی  …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۲-۵- صنعت بانکداری  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۵-۱-بانک و بانکداری در گذر زمان……………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۵-۲-  کانالهای ارائه خدمات بانکها ……………………………………………………………………………………………………………… 
 ۲-۶-  بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۶-۱- خدمات بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………….. 
    ۲-۶-۲-مزایای بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………… 
     ۲-۶-۳-مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………………………… 
     ۲-۶-۴-مشکلات و موانع گسترش بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………………………………………….. 
     ۲-۶-۴-۱- جنبه داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………… 
      ۲-۶-۴-۱-۱-مشکلات مربوط به زیرساختهای اساسی………………………………………………………………………………………… 
      ۲-۶-۴-۱-۲- کمبود سرمایه‌های انسانی مناسب برای پیشبرد بانکداری الکترونیکی در ایران…………………………………….. 
      ۲-۶-۴-۱-۳- موانع فرهنگی و اجتماعی و آموزشی  در گسترش بانکداری الکترونیکی…………………………………………… 
      ۲-۶-۴-۲-جنبه های خارجی……………………………………………………………………………………………………………………….. 
۲-۷- بانکداری اینترنتی  …………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۷-۱- انواع بانکداری اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۷-۲- ضرورت توسعه بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۷-۳-تاریخچه بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………. 
    ۲-۷-۴-بانکداری اینترنتی در ایران …………………………………………………………………………………………………………………. 
    ۲-۷-۵-محدودیت های بانکداری اینترنتی……………………………………………………………………………………………………….. 
۲-۸-  تاریخچه و معرفی بانک پارسیان ……………………………………………………………………………………………………………… 
   ۲-۸-۱-   اهداف ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
   ۲-۸-۲-  مدت زمان ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۳- سرمایه بانک  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-خط مشی بانک………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
   ۲-۸-۴-۱-چشم انداز……………………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-۲-ماموریت ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 
  ۲-۸-۴-۳-ارزش های سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………… 
  ۲-۸-۴-۴-اصول رفتار حرفه ای کارکنان……………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-۴-۱-مسئولیت پذیری، شفاف سازی و انطباق با اصول رفتار حرفه ای…………………………………………………………… 
   ۲-۸-۴-۴-۲- ایجاد و حفظ احترام متقابل در محیط کار بین تمامی کارکنان و برخورد با مشتریان…………………………………. 
   ۲-۸-۴-۴-۳- حفاظت اطلاعات شخصی مشتری و اطلاعات بانک…………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-۴-۴- قبول هدایا ، پیشنهاد تفریح و سایر موارد (انتفاع شخصی)…………………………………………………………………… 
   ۲-۸-۴-۴-۵- استفاده از منابع بانک طبق ضوابط………………………………………………………………………………………………… 
   ۲-۸-۴-۴-۶-تراکنش های مالی………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-۴-۷-تطابق با قوانین، دستورالعملها و سیاستهای بانک……………………………………………………………………………….. 
   ۲-۸-۴-۴-۸-پرهیز از تضاد منافع…………………………………………………………………………………………………………………….. 
   ۲-۸-۴-۴-۹-جلوگیری از پولشوئی و یا تقلب……………………………………………………………………………………………………. 
   ۲-۸-۴-۴-۱۰- تلاش برای درک مفاهیم این اصول……………………………………………………………………………………………. 
۲-۹-  مروری بر پیشینه تحقیقات انجام شده ……………………………………………………………………………………………………….. 
   ۲-۹-۱- پژوهش‏های خارجی………………………………………………………………………………………………………………………… 
   ۲-۹-۲-   پژوهش‏های داخلی………………………………………………………………………………………………………………………… 
۲-۱۰-  جمع بندی تحقیقات پیشین  ………………………………………………………………………………………………………………….. 
۲-۱۱- خلاصه فصل  ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 
 
فصل سوم- روش شناسی پژوهش
۳-۱- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۳-۲- روش تحقیق   ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۳-۳- جامعه و نمونۀ آماری  …………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۳-۴- روش نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه  …………………………………………………………………………………………………………. 
۳-۵- تعریف عملیاتی متغیر های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 
۳-۵-۱-متغیر مستقل………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۳-۵-۲-متغییر وابسته…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
۳-۶- فرضیه­ها و مدل مفهومی تحقیق   ……………………………………………………………………………………………………………….. 
۳-۷-روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 
   ۳-۸-ابزار سنجش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………… 
   ۳-۸-۱-پرسش نامه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۳-۹-روایی و پایایی پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۳-۹-۱- روایی پرسشنامۀ پژوهش  …………………………………………………………………………………………………………………… 
   ۳-۹-۲- پایایی پرسشنامۀ پژوهش  …………………………………………………………………………………………………………………… 
   ۳-۱۰- روش آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………………. 
۳-۱۱- خلاصه فصل  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
 
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده­ها
۴-۱- مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۴-۲- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه آماری …………………………………………………………………………… 
   ۴-۲-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ………………………………………………………………………………………….. 
   ۴-۲-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن  ………………………………………………………………………………………………. 
   ۴-۲-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل  …………………………………………………………………………………. 
   ۴-۲-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات  ………………………………………………………………………………. 
   ۴-۲-۵- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه  …………………………………………………………………………………. 
۴-۳- تحلیل استنباطی داده­ها  ……………………………………………………………………………………………………………………………. 
   ۴-۳-۱-  آزمون همبستگی فرضیه ها ……………………………………………………………………………………………………………….. 
     ۴-۳-۱-۱-  همبستگی بین پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی  و عوامل خارجی …………………………………………………. 
     ۴-۳-۱-۲-  همبستگی بین پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی  و سهولت درک شده …………………………………………….. 
     ۴-۳-۱-۳-  همبستگی بین پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی  و سودمندی درک شده …………………………………………. 
     ۴-۳-۱-۴-  همبستگی بین پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی  و اعتماد ……………………………………………………………. 
     ۴-۳-۱-۵-همبستگی بین عوامل خارجی بر پذیرش بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………… 
    ۴-۳-۲-  آزمون رتبه بندی فریدمن ………………………………………………………………………………………………………………… 
     ۴-۳-۲-۱-  نتیجه آزمون معنی داری فریدمن برای اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی…………………… 
۴-۴- نتایج …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۴-۵- خلاصه فصل  …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
 

 

فصل پنجم: یافته­ها، نتیجه­گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
۵-۲- مروری مختصر بر روند پژوهش  …………………………………………………………………………………………………………………. 
۵-۳- یافته­ها  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 
۵-۴- نتیجه­گیری  …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
۵-۵-  پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده  ………………………………………………………………………………………………………………. 
۵-۶- محدودیت­های پژوهش  …………………………………………………………………………………………………………………………… 
۵-۷-خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
 
فهرست منابع و مأخذ
منابع فارسی  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
منابع لاتین  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 
ضمائم و پیوست­ها  ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

۱٫تبیین رابطه بین عوامل خارجی و  پذیرش استفاده از  بانکداری اینترنتی .

  1. تبیین رابطه بین سهولت درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .
  2. تبیین رابطه بین سودمندی درک شده و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی.
  3. تبیین رابطه بین اعتماد و پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی .

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردیبانک پارسیان)  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.