بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه ارشد مدیریت گرایش(نیروی انسانی):نوآوری بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

انواع نوآوری سازمانی

طبق تحقیق رضوانی و گرایلی نژاد از مقایسه وجمع بندی دیدگاههایی که در این زمینه وجود داشته، سه بعد اصلی حاصل گردیده که عبارتند از:

  1. محور تمرکز(نتایج یا فرایند)،
  2. نوع رویکرد (فعلی یا جدید)،
  3. نوع تغییر (بنیادی یا تدریجی).

با استفاده از این سه بعد یک الگو ارائه گردید که تمامی انواع نو آوری را در خود جای داده ونظرات مختلف محققین قبلی را در خود یکپارچه کرده است. مدیران سازمانها می توانند با استفاده از الگو تصمیم بگیرند که چه نوع نو آوری را در دستور کار قرار دهند و کار را از کجا آغاز کنند. (رضوانی و گرایلی نژاد، ۱۳۹۰).

 

شکل ۲-۳- مدل پیشنهادی گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی (رضوانی و گرایلی نژاد، ۱۳۹۰)

 

متناسب با کاربردها و سطوح مورد بررسی، نو آوری به انواع مختلف تفکیک شده است. معمولا محققان بر این باورند که مفهوم فرایند نو آوری را درک کرده اند. اما در حقیقت بسیاری از تحقیقات انجام گرفته در حوزه های مرتبط با نوآوری، تعاریف وطبقه بندی متفاوتی از نو آوری را ارائه داده اند. همانطور که اشاره شد فرایندهای نوآوری مختلف، خروجی های متفاوتی را به دنبال دارد. بعضی از این نتایج در محصولات یا تغییر در آنها یا در خدمات ویا در روش انجام امور توسط سازمانها می باشد. اگر سازمانی به دنبال بقا در این محیط متغیر وپویا باشد، لازم است در انواع مختلف نو آوری سرمایه گذاری نماید، چرا که انواع مختلف نو آوری به روش های متفاوتی سازمان را تحت تأثیر قرار داده و نتایج مختلفی را به دنبال دارد (Cigav & et al,2006).

از انواع دیگر نوآوری می توان به نوآوری بازار، نوآوری رفتار، نوآوری راهبردی، نوآوری معماری، نوآوری مکان ونوآوری در دیدگاه غالب اشاره نمود که در ادامه بصورت مختصر تعریف می شوند:

  • نوآوری بازار:

شامل رویکردهای جدید شرکت برای تطبیق ورود وگسترش در بازار هدف می باشد (North & Smallbone,2000).

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

۱-۶-۱ اهداف کلی

هدف کلی از انجام تحقیق حاضر بررسی و ارزیابی نظریه های علمی موجود در زمینه فرهنگ کیفیت محوری و تاثیر آن بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی  می باشد.

۱-۶-۲  اهداف فرعی

اهداف فرعی تحقیق عبارت است از:

شناخت میزان تاثیر ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر بهبود مستمر کیفیت بر  فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر نوآوری بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : نقش فرهنگ کیفیت در استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نوراستان مرکزی  با فرمت ورد

تعیین ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور(دانلود پایان نامه)

۸حدود مطالعاتی تحقیق

۱-۸-۱ قلمرو مکانی تحقیق

 قلمرو مکانی تحقیق دانشگاه های پیام نور استان مرکزی  در نظر گرفته شده است.

۱-۸-۲  قلمرو زمانی تحقیق

حدود زمانی تحقیق از تاریخ اردیبهشت ۱۳۹۳ تا آبان ماه ۱۳۹۳ در نظر گرفته شده است.

 

۱- ۹ تعریف واژگان و اصطلاحات

فرهنگ کیفیت محوری: زیرمجموعه ای از فرهنگ سازمانی به شمار می رود که هدف آن ارتقاءمستمر کیفیت است(بازرگان، ۱۳۸۷).

نگرش مثبت نسبت به تغییر: تعامل عواطف، شناختها و گرایشهای رفتاری با توجه به چیزی، فردی یا گروهی دیگر، یک رخداد یک فکر و مانند آن است. نگرش را پاسخ از پیش کسب شده کاملا موافق یا مخالف نسبت به یک چیز نیز تعریف کرده اند (۱۹۸۳Ruch,)

 نوآوری[۱]: ریسک‌پذیری سازمان و رغبتی که به این امر نشان می‌دهد و میزان تشویق افراد به خلاقیت و نوآوری است.

بهبود مستمر کیفیت: دیدگاه یا نگرشی است که بهبود را بصورت قدم به قدم وگام به گام دنبال میکند

مدیریت دانش: مک کلند معتقد است که مدیریت دانش یعنی استفاده خلاق و موثر و کارآمد از کلیه دانش ها و اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود خود سازمان.به طور خلاصه مدیریت دانش فرایندی است که سازمان ها ارزش دارایی های فکری خود را براساس دانش تولید می کنند (ملکی پور و همکاران،۱۳۹۲، ۲).

سیستم مدیریت دانش: سیستم مدیریت دانش عبارت است از فرایند خلق، جمع آوری، سازماندهی، اشاعه و کاربرد دانش در سازمان یا هنر خلق ارزش از دارایی های نامشهود سازمان (رهنمود و محمدی،۱۳۸۸، ۳۹).

فرهنگ سازمانی: فرهنگ سازمانی را به عنوان مجموعه نسبتاً یکنواخت از ارزش ها و اعتقادات، آداب و رسوم، سنت ها و شیو ه های پایدار می داند که توسط اعضای سازمان تسهیم  (انتقال) می یابد (بیدختی و همکاران،۱۳۸۹، ۱۹۴).

تعاریف کاربردی مطابق با تعاریف نظری است.

[۱] – innovation

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

۱-۶-۱ اهداف کلی

هدف کلی از انجام تحقیق حاضر بررسی و ارزیابی نظریه های علمی موجود در زمینه فرهنگ کیفیت محوری و تاثیر آن بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی  می باشد.

۱-۶-۲  اهداف فرعی

اهداف فرعی تحقیق عبارت است از:

شناخت میزان تاثیر ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر بهبود مستمر کیفیت بر  فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر نوآوری بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : نقش فرهنگ کیفیت در استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نوراستان مرکزی  با فرمت ورد

پایان نامه با موضوع نقش نوآوری بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

انواع تغییر

انواع تغییر را می توان از ابعاد مختلف مورد مطالعه قرار داد که محقق از دیدگاه های مختلفی به معرفی آنها پرداخته است. هنسن معتقد است تغییر سه نوع می باشد که عبارتند از:

  1. تغییر برنامه ای: کوششی آگاهانه و عمدی در اداره رویدادها به نحوی که پیامدی با طرح قبل، به نتیجه ای که قبل از تعیین گردیده است منجر گردد.
  2. تغییر خود جوش: نوعی دگرگونی است که در کوتاه مدت، نشأت گرفته و از وقایع طبیعی و پیش آمدها تصادفی ظاهر می گردد.
  3. تغییر تکاملی: دگرگونی های بزرگ و کوچک، که در دراز مدت در یک سازمانی رخ می دهد.

 

۲-۱-۲-۴-ایجاد نگرش های مثبت در کارکنان

علمای اجتماعی از رشته های گوناگون علمی ظاهراً در این نکته توافق دارند که نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نا مطلوب نسبت به اشیاء، اشخاص، مفاهیم، یا هر چیز تلقی شود. پیامدهای نگرش را می توان مشاهده کرد، لیکن خود آن قابل رویت نیست، نگرش عامل     پیش بین مهمی برای عمل است (میچل [۱]، ترجمه شکر کن، ۱۳۸۳، ۱۹۱).

تحقیقات اولیه، ارتباطی بین  نگرش و رفتار فرض کرده اند که رابطه آنها علت و معلولی است و نگرشها هستند که تعیین می کنند افراد چگونه عمل کنند. البته عقل سلیم نیز وجود چنین رابطه ای را تایید می کند. اگر چه در اواخر دهه ۱۹۶۰، این ارتباط بین نگرشها و رفتار توسط یک سری از تحقیقات به چالش کشیده شد (رابینز[۲]، ترجمه امیدواران، ۱۳۸۵، ۵۰).

[۱]– Terrence R.Mitchell

[۲]– Stephen P. Robbins

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

۱-۶-۱ اهداف کلی

هدف کلی از انجام تحقیق حاضر بررسی و ارزیابی نظریه های علمی موجود در زمینه فرهنگ کیفیت محوری و تاثیر آن بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی  می باشد.

۱-۶-۲  اهداف فرعی

اهداف فرعی تحقیق عبارت است از:

شناخت میزان تاثیر ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر بهبود مستمر کیفیت بر  فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

شناخت میزان تاثیر نوآوری بر فرهنگ کیفیت محوری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : نقش فرهنگ کیفیت در استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نوراستان مرکزی  با فرمت ورد

دانلود پایان نامه بررسی ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

عناوینصفحه
۱٫              فصل اول (طرح تحقیق- کلیات)۲
مقدمه۳
۱٫۱٫      تعریف مساله۶
۲٫۱٫      اهمیت و ضرورت  موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن۷
۳٫۱٫ سوالات تحقیق۹
۴٫۱٫ اهداف تحقیق۱۰
۵٫۱٫ قلمرو مکانی و زمانی۱۰
۶٫۱٫ جامعه آماری۱۱
۷٫۱٫ شیوه نمونه گیری۱۲
۸٫۱٫ شاخص ها عومل بحرانی موفقیت۱۳
۹٫۱٫ مدل مفهومی پیشنهادی۱۵
۲٫ فصل دوم (مبانی و پیشینه تحقیق)۱۶
مقدمه۱۷
۱٫۲٫ بانکداری الکترونیک۱۹
۱٫۲٫      بانکداری الکترونیک چیست؟۲۲
۲٫۱٫۲٫ تاریخچه ی بانکداری الکترونیکی در جهان۲۳
۳٫۱٫۲٫ تاریخچه ی بانکداری الکترونیکی درایران۲۳
۱٫۳٫۱٫۲٫ بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران۲۵
۲٫۲٫      مدلهای بانکداری الکترونیکی۲۷
۱٫۲٫۲٫ بانک های الکترونیکی۲۷
۲٫۲٫۲٫ شعبات الکترونیکی۲۷
۳٫۲٫۲٫ انواع خدمات بانکداری الکترونیکی۲۷
۳٫۲٫ انواع پرداخت های الکترونیکی۳۵
۱٫۳٫۲٫ کارت های اعتباری۳۶
۲٫۳٫۲٫ کارت های هوشمند۳۶
۴٫۲٫ سطوح بانکداری الکترونیک۳۸
۱٫۴٫۲٫ بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری)۳۸
۲٫۴٫۲٫ بانکداری الکترونیکی بین بانکی۳۸
۵٫۲٫ تفاوت بانکداری الکترونیکی و بانکداری کاغذی۳۹
۶٫۲٫ مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی۴۰
۷٫۲٫ جایگاه مشتریان در بانکداری الکترونیک۴۲
۸٫۲٫ بانکداری الکترونیک و کیفیت خدمات۴۲
۱٫۸٫۲٫ ضرورت توجه به کیفیت خدمات۴۷
۲٫۸٫۲٫ ابعاد کیفیت خدمات۴۹
۹٫۲٫ مزایای بانکداری الکترونیک۵۲
۱٫۹٫۲٫ از دید موسسات مالی۵۲
۲٫۹٫۲٫ از دید مشتریان۵۲
۱۰٫۲٫ معایب بانکداری الکترونیک۵۳
۱۱٫۲٫ دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک۵۳
۱۲٫۲٫ بانکداری الکترونیک و پول دیجیتال۵۴
۱۳٫۲٫ پیامدهای اقتصادی گسترش استفاده از پول الکترونیکی۵۷
۱۴٫۲٫ دولت الکترونیک در بانکداری الکترونیک۵۸
۱۵٫۲٫ دولت الکترونیک در ایران۵۹
۱۶٫۲٫ تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی۵۹
۱۷٫۲٫ بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک۶۱
۱۸٫۲٫ مزایای بانکداری الکترونیک۶۲
۱۹٫۲٫ مبانی و چارچوب نظری تحقیق۶۴
۲۰٫۲٫ بانکداری الکترونیک چیست ؟۷۰
۲۱٫۲٫ رویکردهای بانکداری الکترونیک۷۵
۲۲٫۲٫ اهمیت فاکتورهای موفقیت و بحران۷۷
۲۳٫۲٫ بررسی فاکتورهای موفقیت و بحران در بانکداری الکترونیکی۸۲
۲۴٫۲٫ پیشینه تحقیق۸۸
۲۵٫۲٫ تعاریف عملیاتی و مفهومی متغیرها۱۰۲
ﻓﺼﻞ ﺳﻮﻡ(روش تحقیق)۱۰۶
مقدمه۱۰۷
۱٫۳٫ روش تحقیق۱۰۸
۲٫۳٫ سوالات تحقیق۱۱۲
۳-۳٫ ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری۱۱۳
۴٫۳٫ حجم نمونه و روش تعیین آن۱۱۴
۵٫۳٫  ﺷﯿﻮه ﻧﻤﻮﻧﻪﮔﯿﺮی۱۱۵
۶٫۳٫ ابزارهای گردآوری داده ها۱۱۶
۷٫۳٫ رواﯾﯽ(اﻋﺘﺒﺎر) و ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ۱۱۸
۱٫۷٫۳٫ روایی (اعتبار) تحقیق۱۱۹
۲٫۷٫۳٫ پایایی (قابلیت تکرار) تحقیق۱۲۰
۸٫۳٫ جمع آوری پرسشنامه ها(ماتریس)۱۲۲
۹٫۳٫ روش ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ اﻃﻼﻋﺎت۱۲۳
۱۰٫۳٫ مروری بر روش تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس۱۲۴
۱٫۱۰٫۳٫ مروری بر تصمیم گیری چند معیاره۱۲۴
۲٫۱۰٫۳٫ تصمیم گیری چند معیاره۱۲۶
۳٫۱۰٫۳٫ تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه۱۲۹
۴٫۱۰٫۳٫ روش های بی مقیاس کردن شاخص ها۱۳۱
۵٫۱۰٫۳٫ روش های ارزیابی وزن شاخص ها۱۳۳
۶٫۱۰٫۳٫ تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس)۱۳۷
۷٫۱۰٫۳٫ الگوریتم تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه تاپسیس۱۳۹
ﻓﺼﻞ چهارم (تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق)۱۴۱
مقدمه۱۴۲
۱٫۴٫      تحلیل جامعه شناختی۱۴۲
۲٫۴٫      مروری بر شاخص های شناسایی شده۱۴۷
۳٫۴٫ مدل تاپسیس (TOPSIS)۱۴۸
۱٫۳٫۴٫ مراحل حل مدل تصمیم گیری چند شاخصه TOPSIS۱۴۹
ﻓﺼﻞ پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادات)۱۶۲
۱٫۵٫      خلاصه تحقیق۱۶۳
۲٫۵٫      نتایج پژوهش۱۶۵
۳٫۵٫ نتیجه گیری۱۶۸
۴٫۵٫ محدودیت های تحقیق۱۶۹
۵٫۵٫ پیشنهادات برای تحقیقات آتی۱۶۹
منابع۱۷۱
منابع فارسی                                                                                                   ۱۷۱

منابع انگلیسی                                                                                                 ۱۷۹

چکیده                                                                                                         ۱۸۶

 

 

فهرست جداول

عنوانصفحه
جدول۲-۱٫ مقایسه ویژگیهای بانکداری الکترونیکی و بانکداریسنتی۴۱
جدول ۳-۱ سوالات پرسشنامه۱۱۷
جدول ۳-۲ . میزان آلفای کرونباخ سوالات پرسشنامه۱۲۲
جدول ۳-۳ . ماتریس تصمیم گیری تکنیک های چند شاخصه۱۲۸
جدول ۴-۱٫ توزیع فراوانی سوالات پرسشنامه۱۴۳
جدول ۴-۲٫خلاصه اطلاعات جامعه شناختی جامعه۱۴۶
جدول ۴-۳٫ماتریس اولیه تاپسیس۱۵۰
جدول۴-۴٫ماتریس بی مقیاس شده۱۵۲
جدول ۴-۵٫ وزن های ماتریس  تاپسیس(الویت بندی عوامل بحرانی موفقیت بانک ملت)۱۵۵
جدول ۴-۶٫ مقادیر ایده آل مثبت و منفی۱۵۷
جدول ۴-۷٫ مقادیر فاصله هر گزینه از ایده آل مثبت و منفی۱۶۰
جدول ۴-۸٫ اولویت بندی گزینه ها؛ به ترتیب نزولی۱۶۰
جدول ۵-۱٫ خلاصه اطلاعات جامعه شناختی جامعه۱۶۴
جدول ۵-۲٫وزن های ماتریس  تاپسیس(الویت بندی عوامل بحرانی موفقیت بانک ملت) به صورت نزولی۱۶۷
جدول ۵-۳٫ اولویت بندی گزینه ها؛ به ترتیب نزولی۱۶۸
 

 

فهرست نمودارها

عنوانصفحه
نمودار ۳-۱ . انواع تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)۱۳۶
نمودار۳-۲٫   فواصل اقلیدسی گزینه های تصمیم گیری از گزینه های ایده آل و بدترین در فضای دو بعدی (هوانگ و یون، ۱۹۸۱)۱۳۸
نمودار ۴-۱٫ نمودار توزیع وضعیت جنسیت۱۴۴
نمودار ۴-۲٫ وضعیت توزیع سطوح سازمانی۱۴۴
نمودار ۴-۳٫ وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان۱۴۵
  

فهرست اشکال

 
 عنوانصفحه 
 شکل ۱-۱٫ مدل مفهومی پیشنهادی۱۵ 
 شکل شماره ۲-۱٫ ضرورت توجه به کیفیت خدمات ( منبع: سید جوادین و کیماسی، ۱۳۸۴۴۹ 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این تحقیق کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف است

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد

پایان نامه ارشد:ارائه ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

چکیده :

در دنیای کنونی با توجه به ضرورت سیستم های نوین بانکداری الکترونیک در سطوح بازرگانی و تجارت ، سیستمی که بتواند در زمان، هزینه و نیروی انسانی تا حدود زیادی صرفه جویی کند از اهمیت فراوانی برخوردار است . موفقیت هر سازمانی با بهره وری و بهبود مستمر در تمامی ابعاد و اصلاح الگوی بکارگیری منابع ، وابسته شده است لذا سازمان ها می بایست با توجه به محدودیتهای موجود برروی عوامل اثر گذارتر و یا به اصطلاح عوامل بحرانی موفقیت تمرکز نمایند.

در این تحقیق به مهمترین و متداولترین الگوها و مدل‌های اجرای فرایند ارزیابی عملکرد در اداره بانکداری الکترونیک بانک ملت اشاره می‌گردد . در الگوهای نوین ارزیابی عملکرد، مدل های کمی مثل معیار بهره‌وری با رویکرد ارزش افزوده، معیار کارآمدی با رویکرد اثربخشی و کارآیی و معیار سودآوری با رویکرد حسابرسی عملکرد؛ و مدلهای کیفی، مثل معیار توصیفی و ارزشی با رویکرد تعهد سازمانی و اخلاق سازمانی و چند معیار دیگر بکار گرفته خواهد شد. در ابتدا برای اجرای این تحقیق ، آرمان ها تعریف، اولویت بندی و درجه اهمیت آنها مشخص و عوامل بحرانی موفقیت سازمان را از میان عوامل تاثیرگذار بر موفقیت سازمان شناسایی نموده و با استفاده از نرم افزارهای مدل تصمیم گیری چند معیاره (TOPSIS) و بکارگیری ابزار و نرم افزارهای مرتبط اولویت بندی  می‌‌نماییم . مطالعه موردی در این تحقیق ، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت و اولویت بندی آنها می باشد در نهایت با توجه به نتایج ارائه شده ، عامل های بحرانی موفقیت از میان عوامل تاثیرگذار شناسایی می شوند .

کلمات واژه ها : بانکداری الکترونیکی؛ عوامل بحرانی موفقیت؛ TOPSIS

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این تحقیق کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف است

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد