فهرست جداول
صفحه | عنوان |
۱۹ | جدول ۲-۱: ویژگی های طرح های پرداخت در دو محیط |
۳۰ | جدول ۲-۲: روابط احتمالی میان خط مشیها و اهداف سطح پرداخت |
۳۴ | جدول ۲-۳: مقایسه برنامههای جبران خدمات مبتنی بر آگاهی دانش و مبتنی بر شغل |
۵۲ | جدول۲-۴: انتخاب بین طرحهای گروهی و فردی |
۸۶ | جدول ۳-۱: توزیع فراوانی و درصد جامعه آماری بر اساس شعبه |
۸۹ | جدول۳-۲: مقدارضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه نظام جبران خدمت |
۸۹ | جدول۳-۳: مقدارضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه بهرهوری نیروی انسانی |
۹۰ | جدول۳-۴: بررسی توزیع نرمال متغیر های نظام مدیریت خدمت و بهرهوری نیروی انسانی |
۹۴ | جدول ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان |
۹۴ | جدول ۴-۲: توزیع فراوانی وضعیت تحصیلی پاسخگویان |
۹۵ | جدول ۴-۳: توزیع فراوانی ردهی سنی پاسخگویان |
۹۶ | جدول ۴-۴: توزیع فراوانی سنوات خدمت پاسخگویان |
۹۸ | جدول ۴-۵: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی اول |
۹۹ | جدول ۴-۶: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی دوم |
۱۰۰ | جدول ۴-۷: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی سوم |
۱۰۱ | جدول ۴-۸: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی چهارم |
۱۰۸ | جدول ۵-۱٫ نتایج ضریب همبستگی پیرسیون مولفه های نظام جبران خدمات |
فهرست شکلها
صفحه | عنوان |
۶ | شکل (۱-۱): مدل مفهومی پژوهش |
۱۷ | شکل(۲-۱): عوامل تعیینکننده ممکن در سیاستهای پرداخت |
۲۰ | شکل (۲-۲): تناسب تصمیمات جبران خدمات سازمان و محیط آن |
۲۱ | شکل(۲-۳۲): شش مرحله راهبردی گذر از تولد تا رکود |
۲۶ | شکل(۲-۴): مدل پرداخت |
۳۸ | شکل(۲-۵): اشکال پرداخت |
۹۴ | شکل (۴-۱): نمودارتوزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت |
۹۵ | شکل (۴-۲): نمودارتوزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات |
۹۶ | شکل(۴-۳): نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سنوات خدمت |
۹۷ | شکل(۴-۴): نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سنوات خدمت |
۱۰۸ | شکل(۵-۱): مدل مفهومی پژوهش |
سوالات یا اهداف این پایان نامه :
در تحقیق به دنبال ایجاد بهرهوری هر چه بیشتر در شعب بانک ملی می باشیم در ضمن ممکن است این تحقیق به ما کمک کند به روشی دست یابیم که هزینه های جبران خدمت را برای بانک کاهش دهد.