بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل

اهداف تحقیق

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل به عنوان مورد مطالعه این پژوهش انتخاب و دادههای مورد نیاز برای سنجش فرضیات و تامین اهداف پژوهش از بخش تهیه میگردد.

۱-۵-۱- هدف اصلی:

۱-بررسی اثرمعناداری ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان

۱-۵-۲- اهداف فرعی:

۱- بررسی اثر معناداری سهولت استفاده­ی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۲- بررسی اثر معناداری کیفیت اطلاعاتی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۳- بررسی اثر معناداری زمان واکنش وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۴- بررسی اثر معناداری نمای بصری وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۵- بررسی اثر معناداری پاسخ­گویی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۶- بررسی اثر معناداری اطمینان وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۱-۶-سوالات تحقیق

ما در این پژوهش در پی دست یافتن به این سوال اصلی هستیم که آیا ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل موثر می­باشد؟ و دیگر سوالات تحقیق به شرح ذیل می­باشد:

۱-۶-۱- سوال اصلی

۱- آیا ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل موثر می­باشد؟

۱-۶-۲- سوالات فرعی

۱-آیا سهولت استفاده­ی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

۲-آیا کیفیت اطلاعاتی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

۳-آیا زمان واکنش وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

۴- نمای بصری وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

۵- پاسخ­گویی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

اطمینان وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان موثر می­باشد؟

۱-۷- فرضیه­های تحقیق

۱-۷-۱- فرضیه اصلی

– ویژگی­های تجاری اینترنت تاثیرمثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

۱-۷-۲- فرضیه فرعی

– سهولت استفاده از وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

– کیفیت اطلاعاتی وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد  مشتریان دارد.

– زمان واکنش وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

– نمای بصری وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

– پاسخ­گویی وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

– اطمینان وب­گاه­ها تاثیر مثبتی روی اعتماد مشتریان دارد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل به عنوان مورد مطالعه این پژوهش انتخاب و دادههای مورد نیاز برای سنجش فرضیات و تامین اهداف پژوهش از بخش تهیه میگردد.

۱-۵-۱- هدف اصلی:

۱-بررسی اثرمعناداری ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان

۱-۵-۲- اهداف فرعی:

۱- بررسی اثر معناداری سهولت استفاده­ی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۲- بررسی اثر معناداری کیفیت اطلاعاتی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۳- بررسی اثر معناداری زمان واکنش وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۴- بررسی اثر معناداری نمای بصری وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۵- بررسی اثر معناداری پاسخ­گویی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۶- بررسی اثر معناداری اطمینان وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.