بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه مدیریت:میزان بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل

 

جدول ۴-۱: توزیع فراوانی ردهی سنی پاسخگویان.. ۹۳

جدول ۴-۲: توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان.. ۹۴

جدول ۴-۳: توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخگویان.. ۹۵

جدول ۴-۴: توزیع فراوانی براساس استفاده یکساله از خدمات وب گاه   ۹۶

جدول ۴-۵: نتایج حاصل از آزمون t  برای مولفه های سنجش کیفیت خدمات وب گاه   ۹۷

جدول ۴-۶: نتایج حاصل از آزمون t  برای اعتماد مشتریان مشتریان وب گاه   ۹۸

جدول ۴-۷: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون کیفیت خدمات و اعتماد مشتریان   ۹۹

جدول ۴-۸: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون  برای فرضیه‌ی اول   ۱۰۰

جدول ۴-۹: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی دوم   ۱۰۱

جدول ۴-۱۰: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون  برای فرضیه‌ی سوم   ۱۰۲

جدول ۴-۱۱: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون  برای فرضیه‌ی چهارم   ۱۰۳

جدول ۴-۱۵: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون  برای فرضیه‌ی پنجم   ۱۰۳

جدول ۴-۱۳: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون  برای فرضیه‌ی پنجم   ۱۰۴

جدول ۴-۱۴: نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین اعتماد مشتریان  ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۵

جدول ۴-۱۵: جدول آنالیز واریانس رگرسیونی مربوط به اعتماد مشتریان  ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۶

جدول ۴-۱۶: مدل رگرسیون چندمتغیره برای مولفههای اعتماد مشتریان  ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۶

جدول۴-۱۷: نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه‌بندی متغیرهای کیفیت خدمات وب سایت.. ۱۰۷

 


فهرست اشکال

عنوان                                               صفحه

 

شکل ۴-۱: نمودار  دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ردهی سنی   ۹۳

با توجه به اشکال ۴-۴ و ۴-۵ ، ۳۷/۴۲ درصداز پاسخگویان در رده های سنی ۳۰ تا ۴۰ سال و ۲۲ تا ۳۰ سال قرار داشتند… ۹۳

شکل ۴-۲: نمودار دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت   ۹۴

شکل ۴-۳: نمودار دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات   ۹۵

شکل ۴-۴: نمودار دایره ای میزان استفاده جامعه مورد تحقیق از خدمات وب گاه   ۹۶

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل به عنوان مورد مطالعه این پژوهش انتخاب و دادههای مورد نیاز برای سنجش فرضیات و تامین اهداف پژوهش از بخش تهیه میگردد.

۱-۵-۱- هدف اصلی:

۱-بررسی اثرمعناداری ویژگی­های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان

۱-۵-۲- اهداف فرعی:

۱- بررسی اثر معناداری سهولت استفاده­ی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۲- بررسی اثر معناداری کیفیت اطلاعاتی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۳- بررسی اثر معناداری زمان واکنش وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۴- بررسی اثر معناداری نمای بصری وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۵- بررسی اثر معناداری پاسخ­گویی وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

۶- بررسی اثر معناداری اطمینان وب­گاه­ها بر اعتماد مشتریان.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.