جدول ۴-۱: توزیع فراوانی ردهی سنی پاسخگویان.. ۹۳
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان.. ۹۴
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخگویان.. ۹۵
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی براساس استفاده یکساله از خدمات وب گاه ۹۶
جدول ۴-۵: نتایج حاصل از آزمون t برای مولفه های سنجش کیفیت خدمات وب گاه ۹۷
جدول ۴-۶: نتایج حاصل از آزمون t برای اعتماد مشتریان مشتریان وب گاه ۹۸
جدول ۴-۷: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون کیفیت خدمات و اعتماد مشتریان ۹۹
جدول ۴-۸: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی اول ۱۰۰
جدول ۴-۹: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی دوم ۱۰۱
جدول ۴-۱۰: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی سوم ۱۰۲
جدول ۴-۱۱: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی چهارم ۱۰۳
جدول ۴-۱۵: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی پنجم ۱۰۳
جدول ۴-۱۳: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیهی پنجم ۱۰۴
جدول ۴-۱۴: نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۵
جدول ۴-۱۵: جدول آنالیز واریانس رگرسیونی مربوط به اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۶
جدول ۴-۱۶: مدل رگرسیون چندمتغیره برای مولفههای اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه.. ۱۰۶
جدول۴-۱۷: نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبهبندی متغیرهای کیفیت خدمات وب سایت.. ۱۰۷
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۴-۱: نمودار دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ردهی سنی ۹۳
شکل ۴-۲: نمودار دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۹۴
شکل ۴-۳: نمودار دایره ای توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۹۵
شکل ۴-۴: نمودار دایره ای میزان استفاده جامعه مورد تحقیق از خدمات وب گاه ۹۶
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل به عنوان مورد مطالعه این پژوهش انتخاب و دادههای مورد نیاز برای سنجش فرضیات و تامین اهداف پژوهش از بخش تهیه میگردد.
۱-بررسی اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان
۱- بررسی اثر معناداری سهولت استفادهی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
۲- بررسی اثر معناداری کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
۳- بررسی اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
۴- بررسی اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
۵- بررسی اثر معناداری پاسخگویی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
۶- بررسی اثر معناداری اطمینان وبگاهها بر اعتماد مشتریان.