Contents
۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۵
۱-۵-چارچوب نظری و خلاصه پیشینه تحقیق ۷
۱-۶-۳-ابزار گردآوری اطلاعات ۱۰
۱-۶-۴-جامعه اماری و روش نمونه گیری ۱۰
۱-۶-۵-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۱
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ۱۲
گامهای عمده در برنامهریزی ۲۰
هدف های استراتژیک (بلند مدت): ۲۶
برنامههای سازمانی برای ایجاد انگیزش در کارکنان ۳۵
راه هایی برای ایجاد هماهنگی موثر ۳۹
ارتباطات غیر رسمی یا پیش بینی نشده در سازمان ۴۳
۲-۷-وظایف مدیر فروش در ابعاد پنج گانه ۵۴
۲-۸-وظایف اختصاصی مدیر فروش صادرات ۵۷
۲-۹-۲-تعریف بازاریابی و واژه های اساسی آن ۵۹
۲-۱۰-۱-جایگاه صادرات در اقتصاد کشور ۶۲
۲-۱۰-۲-جایگاه صادرات غیرنفتی در اقتصاد کشور ۶۳
۲-۱۰-۳-اهمیت صادرات در شرکتهای کوچک و متوسط ۶۳
۲-۱۰-۴-تفاوت های عمده بین صادرات و بازاریابی داخلی ۶۵
۲-۱۰-۵-محرک های صادراتی در شرکتها ۶۶
مهمترین مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
۱-۳-۲-سوالات فرعی:
مهمترین مهارتهای حوزه برنامه ریزی مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
مهمترین مهارتهای حوزه سازماندهی مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
مهمترین مهارتهای حوزه هدایت مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
مهمترین مهارتهای حوزه هماهنگی مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
مهمترین مهارتهای حوزه کنترل مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟
۱-۴-اهداف تحقیق
۱-شناسایی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش/ اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش
۲-تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت/ تهیه معیاری برای ارزیابی مدیران فروش شرکت/ ارائه معیارهایی برای استخدام مدیران فروش شرکت