بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه ارشد مدیریت گرایش(بازاریابی):عوامل موثر بر انتخاب فرایند تولید طلا

دانه بندی و خردایش

به منظور ایجاد موقعیت لازم برای انجام عملیات شیمیایی سنگ معدن باید طوری خرد و آسیاب گردد که ذرات میکرونی طلای موجود در سنگ معدن در وضعیتی قرار گیرد که حداقل یک سطح آزاد جهت ترکیب با مواد شیمیائی را در ذره سنگ معدن پیدا نماید . برای دستیابی به چنین موقعیتی در آزمایشگاه سایز مورد نظر دانه بندی که بهترین حالت را در ترکیبات شیمیائی ایجاد می نماید مشخص می­شود و لذا خط صنعتی مربوط به خردکردن و آسیاب نمودن بر مبنای اطلاعات بدست آمده از آزمایشگاه طراحی می گردد.

بمنظور دستیابی به رابطه های بین مرحله خردکردن ، آسیاب کردن و هیدروسیکاونها ابتدا آزمایشاتی را جهت پیدانمودن درجه سختی سنگ معدن انجام می دهد که این آزمایشات باندایندکس نامگذاری گردیده است .­توسط باندایندکس سایز دانه بندی سنگ معدن در مرحله خردکردن مشخص می گردد همچنین سایز آسیاب گلوله ای و زمان لازم برای رسیدن به سایز دانه ها باندازه های میکرونی مورد نظر تعیین می شود (اورعی ، ۱۳۸۰).

 

۲-۱۷- مرحله آسیاب کردن

در طرح بهره برداری سیستم آسیاب کردن مواد معدنی پس از مرحله خردایش می باشد این بخش از سیستم ۲۴ ساعته عمل نموده و خوراک آن از سیلوی ذخیره تأمین می گردد .

با توجه به ظرفیت بهره برداری توسط یک نوار نقاله لاستیکی که در زیر سیلو نصب می گردد مواد معدنی بطور اتوماتیک با وزن معینی با یک زمان بندی مشخص وارد آسیاب گلوله ای یا میله ای می­شود قسمت فیدرسیلو به سیستم ویبره مجهز می باشد که در صورتی که مشکلی در زمان تخلیه مواد صورت گیرد با ایجاد لرزش گرفتگی برطرف گردد . مواد معدنی با یک وزن معینی که مناسب با ظرفیت اسیاب گلوله ای است وارد آسیاب شده و در آنجا به آن آب اضافه گردیده و آسیاب شروع بکار نموده و مواد را خرد می کند . زمانی که مواد خرد و آسیاب می شوند سایز ذرات سنگه رفته رفته کوچکتر شده و به اندازه های میکرونی می رسد براثر کوچک شدن ذرات وزن آنها کم شده و لذا به صورت دوغ آب همراه با آب از دهانه خروجی آسیاب خارج می گردند و بر اثر وزن و اختلاف سطح وارد یک مخزن می گردند .دوغ آب به وسیله یک پمپ وارد هیدروسیکلون می شود و هیدروسیکلونها ذراتی را که از سایز دانه بندی مورد نیاز جهت خطتولید بزرگتر هستند بصورت ته ریز مجددا به دهانه ورودی آسیاب گلوله ای یا میله ای ارسال می کند تا مجددا عمل آسیاب روی آن ذرات صورت گیرد .مقدار آب و مواد معدنی ، نوع مواد معدنی و زمان لازم و سایز مورد نظر از مهمترین عوامل طراحی یک آسیاب گلوله ای می باشد .(همان منبع ، ۱۳۸۰)

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

۱٫روشهای فرایند تولید طلا کدامند ؟

  1. ۲٫ عوامل موثر بر انتخاب فرایند تولید طلا چه می باشند؟

.۳روش های تولید طلا با توجه به مشکلات تولید و با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی دارای چه درجه اهمیتی  می باشند ؟

۴٫چگونه می توان با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی بهترین  فرایند تولید طلا را انتخاب نمود ؟

۵٫ نیازها و خواسته های مشتریان  طلا چه می باشند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه و شناسایی فرآیند های تولید طلا و انتخاب بهترین فرآیند،جهت افزایش بهره وری و تعیین نیازها و خواسته های مشتری  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.