بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

پایان نامه ارشد:میزان بهترین فرایند تولید طلا با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی

ازبکستان
تولید طلای ازبکستان در سال ۱۹۹۹ به میزان ۶% افزایش یافت و به حدود ۸۵ تن رسید. این افزایش حاصل استخراج بالای شرکت نیومونت گلد[۱]از معدن مورونتائو[۲]در بخش زرافشان است. این مقدار افزایش تولید (۱۷تن( طلا در سال۱۹۹۹ در حدود ۴۵% بالاتر از سال ۱۹۹۸ و خیلی بالاتر از سال ۱۹۹۵ می‌باشد.

اندونزی
تولید طلای اندونزی در سال ۱۹۹۹ در حدود ۳۰ تن بوده که نسبت به سال ۱۹۹۸ به میزان ۵% ترقی نشان می‌دهد. معدن گراسبرگ[۳]با تولید ۹٫۳ تن طلا در سال ۱۹۹۹ تقریباً ۶۲% از تولید محصول فرعی طلای این کشور را دربرداشت. معدن میناهاسا[۴]با تولید ۳ تن طلا باعث افزایش تولید شد. همچنین پروژه طلا _ نقره گاسوونگ[۵]در سال ۱۹۹۹ به نتیجه رسید و شروع به تولید طلا نمود. در سال ۲۰۰۰ میزان تولید طلای اندونزی به ۱۲۵ تن رسید. معدن گراسبورگ با تولید ۹۶ تن طلا در این سال. ۷۷% از محصول فرعی تولیدی کشور را دربرداشت. معدن مس و طلای باتوهیجائو[۶]که در پایان سال ۱۹۹۹ اولین تولیدکننده کنسانتره طلا در اندونزی بود، تقریباً ۱۰تن محصول کنسانتره تولید طلای اندونزی در سال۲۰۰۰ را شامل گردید ( ایرل امی ، ۱۹۹۹-۲۰۰۰) .

ذخیره جهانی طلا در سال ۱۹۹۲، ۴۴۰۰۰ تن برآورد شده بود که در سال ۱۹۹۸ به ۶۰۰۰۴تن رسید. در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ براساس ارزیابی میزان ذخایر قطعی و پایه طلای کشورهای مختلف و کل دنیا ، میزان ذخیره قطعی جهانی در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به ترتیب ۴۹۰۰۰، ۴۸۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ تن برآورد شده‌است و ذخایر پایه طلا در این سال‌ها به ترتیب ۷۷۰۰۰، ۷۷۰۰۰ و ۷۸۰۰۰تن تخمین زده شده‌است. آفریقای جنوبی با ذخیره قطعی ۱۹۰۰۰ تن طلا ۳۹% از ذخیره جهانی و رتبه اول در این سال‌ها را به خود اختصاص داده است. ایالات متحده آمریکا در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به ترتیب با ۶۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰تن ذخیره قطعی طلا در رده دوم جهانی قرار داشت. پس از آمریکا به ترتیب کشورهای ازبکستان با ۵۳۰۰ تن، استرالیا با ۴۰۰۰ تن، روسیه با ۳۰۰۰ تن اندونزی با ۱۸۰۰ تن و کانادا با ۱۵۰۰ تن ذخیره قطعی طلا در رده‌های بعدی قرار دارند.

[۱]– Newmont gold

[۲]-Muruntau

[۳]-Grasberg

[۴]-Minahasa

[۵]-Gosowong

[۶]– BatuHijau

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

۱٫روشهای فرایند تولید طلا کدامند ؟

  1. ۲٫ عوامل موثر بر انتخاب فرایند تولید طلا چه می باشند؟

.۳روش های تولید طلا با توجه به مشکلات تولید و با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی دارای چه درجه اهمیتی  می باشند ؟

۴٫چگونه می توان با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی بهترین  فرایند تولید طلا را انتخاب نمود ؟

۵٫ نیازها و خواسته های مشتریان  طلا چه می باشند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه و شناسایی فرآیند های تولید طلا و انتخاب بهترین فرآیند،جهت افزایش بهره وری و تعیین نیازها و خواسته های مشتری  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.