بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

وضعیت مطلوب و موجود مدیریت مدرسه توسط سیستم یکپارچه رایانه ای جهت ایجاد مدارس هوشمند-پایان نامه ارشد

پیشتازان ایجاد مدرسه هوشمند

کشور مالزی نخستین کشوری است که طرح راه اندازی مدارس هوشمند را به اجرا در آورده و قرار است تا سال ۲۰۲۰ تمامی مدارس این کشور به صورت هوشمند اداره شوند به طوریکه آموزش و پرورش این کشور، این طرح را به عنوان ۲۰- ۲۰اطلاق کرده است. مشخصات و قابلیتهای نرم افزار مدرسه هوشمند :

– طراحی هنری زیبا و مطابق استانداردهای وب

– مطابقت با استانداردهای جهانی واستاندارد[۱] بودن تمامی صفحات

– سازگاری با موتورهای جستجوگر

– استفاده از قالب بندی برای صفحات Style Sheet

– تعریف سطوح دسترسی در بخشهای دینامیک ،چه کسی (یا کسانی) مجاز است اطلاعات را مشاهده کند؟ چه کسی (یا کسانی) مجاز است اطلاعات را وارد کند؟ چه کسی (یا کسانی) امکان تغییر اطلاعات و یا حذف دارد؟

– سازگاری اطلاعات با دیگر برنامه ها نظیر Word وExcel و…

– شمارشگر بازدید کننده (به تفکیک صفحه ) در تمامی صفحات

– اطلاعات دانش‌آموزان

– حضور و غیاب (ثبت اطلاعات حضور و غیاب و تأخیر دانش‌آموزان و اطلاع رسانی خودکار به اولیا با ایجاد آرشیو)

– بخش ویژه اولیا دانش‌آموزان

– لینک‌های مرتبط

– افتخارات مدرسه(طوسی،۱۳۸۵: ۱۶).

۲-۱۲٫معلمین مدارس هوشمند

معلمین مدارس هوشمند الزامی به متخصص بودن در حوزه IT ندارند بلکه باید بتوانند از سیستم این مدرسه مطلع باشند و از امکانات آن خوب استفاده کنند. به عنوان مثال یک معلم این نوع مدارس باید خوب بداند که منابع در کجاها وجود دارند که وقتی دانش‌آموز سوالی مطرح کرد وی را به منابع مورد نظر راهنمایی کند.هدف آموزش و پرورش در هزاره سوم سوق دادن فضای آموزشی به سمت آموزش کارآفرینی است لذا بدون وجود اینترنت و دسترسی به ابزار فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان رسیدن به این هدف وجود ندارد لذا لازم است تمام معلمین عزیز و گرامی ما اینترنت را ابزار یادگیری خود و انتقال تجربیات خود به دیگران بدانند و کل جهان را خانواده‌ای ببینند که می‌تواند تجربیات خود را از هر کشوری به کشور دیگر انتقال دهد.

[۱] . Unicode

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

هدف اصلی

ارزیابی استقرار مدارس هوشمند در مدارس مقطع دوم متوسطه کاشان و آران وبیدگل

اهداف فرعی

-بررسی وضعیت زیرساخت های فناوری اطلاعات جهت ایجاد مدارس هوشمند

-بررسی وضعیت موجود محیط یاددهی -یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه ای جهت ایجاد مدارس هوشمند

-بررسی وضعیت مطلوب و وضعیت موجود مدیریت مدرسه توسط سیستم یکپارچه رایانه ای جهت ایجاد مدارس هوشمند

-بررسی وضعیت مطلوب و وضعیت موجود توانمندسازی معلمان درحوزه فناوری اطلاعات جهت ایجاد مدارس هوشمند

-بررسی وضعیت مطلوب و وضعیت موجود برقراری ارتباط یکپارچه رایانه ای با مدارس دیگر جهت ایجاد مدارس هوشمند

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی  عوامل  استقرار مدارس  هوشمند  از دیدگاه  مدیران و دانش آموزان مقطع دوم  متوسطه کاشان  و آران و بیدگل  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.