-
پایان نامه درباره نقش وضعیت کسب و کار بر آمادگی سازمان در به کارگیری RFID در زنجیره تامین
جمعه 29 مرداد 1395 12:28
۶زنجیره تامین معکوس مدیریت معکوس شامل فرآیند برنامه ریزی، اجرا و کنترل جریانات داخلی موثر و ذخیره سازی کالاهای فرعی و اطلاعات مربوطه است. این فرآیند، عکس جهت زنجیره تامین بوده و هدف آن بازیافت ارزش ها و یا سازماندهی مناسب است. به مدیریت معکوس، خدمات بازار گرمی مشتری’ نیر گفته می شود. به عبارت دیگر هرگاه مبلغی از بودجه...
-
وضعیت کسب و کار بر آمادگی سازمان در به کارگیری RFID در زنجیره تامین-پایان نامه کارشناسی ارشد
جمعه 29 مرداد 1395 12:26
۴تئوری های مدیریت زنجیره تامین در حال حاضر در زمینه مدیریت زنجیره تامین، توصیف این فرآیند و محدوده آن، تئوری های محدودی وجود دارد. مولفین معدودی مانندلاواسسانی،کیتچن و هالت با استفاده از تئوری های سازمانی تلاش کرده اند تا اصول نظری را در مورد بخش های مختلف زنجیره تامین ارائه دهند. این تئوری ها عبارتند از : دیدگاه...
-
وضعیت کسب و کار بر آمادگی سازمان در به کارگیری RFID در زنجیره تامین-دانلود پایان نامه
جمعه 29 مرداد 1395 12:23
۱۰مفهوم واژه شناسائی از طریق امواج رادیوئی [۱] (RFID) واژه RFID روشی برای شناسایی اتوماتیک است که متکی بر جمع آوری و بازیابی اطلاعات از راه دور از طریق ابزاری به نام تگ [۲] (برچسب) است. در واقع تگ آن چیزی است که برای شناسائی به اشیاء متصل می شود و از طریق امواج رادیوئی فعالیت می کند. این فناوری سابقه ای دیرین دارد و...
-
پایان نامه ارشد:تاثیر وضعیت کسب و کار بر آمادگی سازمان در به کارگیری RFID در زنجیره تامین
پنجشنبه 28 مرداد 1395 19:09
۱۱مزایا و چالش های RFID این گونه ادعا شده که RFID به افزایش کاردایی و بازده زنجیره تامین کمک می کند. زیرا این امکان فراهم می سازد که شرکت ها بتوانند اطلاعات مربوط به محصولات را ردیابی کرده و هم زمان با انتقال محصولات در طول زنجیره تامین بتوانند به نحوی بهتر و با انعطاف بیشتری به مدیریت آنها بپردازند. مزایای اصلی RFID...
-
مسائل مربوط به کارکنان در عدم به کارگیری RFID در زنجیره تامین-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 19:07
۱مقدمه مدتی است که صنایع مختلف و کارشناسان زنجیره تامین صحبت از به کارگیری فناوری RFID در زنجیره تامین به عنوان یک ابزار توانمند ساز می کنند تا به کمک آن بتوانند این زنجیره و مدیریت آنرا بهینه نمایند. لیکن اگر یک سازمان به دلیل عدم شناخت درست از موقعیت خود و وضعیت بازار و همچنین شتاب در استفاده از یک فناوری نو، بدون...
-
مسائل مربوط به زیر ساخت IT در عدم به کارگیری RfID در زنجیره تامین-پایان نامه مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 19:02
۱۲کاربردهای RFID RFID در زنجیره تامین در زمان زنجیره تامین فاقد فناوری RFID، در تعداد زیادی از شبکه های جهانی زنجیره های تامین در مورد SCM، برنامه ریزی زنجیره تامین (SCP)، اجرای زنجیره تامین(SEM)، بهینه سازی زنجیره تامین(SCO)، مدیریت رویداد زنجیره تامین( SCEM) و مدیریت نحوه عملکرد زنجیره تامین(SCPM). اکنون ما وارد عصر...
-
پایان نامه ارشد مدیریت:ارائه مسائل مربوط به زیر ساخت IT در عدم به کارگیری RfID در زنجیره تامین
پنجشنبه 28 مرداد 1395 19:00
امکان پذیری RFID از لحاظ اقتصادی هنگام بررسی امکان پذیری RFID از لحاظ اقتصادی باید از این مساله مطمئن شوید که میزان مخاطره به حد قابل قبولی کاهش پیدا کرده است. برای مثال مخاطره هایی مانند: عدم کاهش میزان کار، هزینه نگهداری زیاد بدون یکپارچه سازی اطلاعات، ارسال نادرست یا کاهش تعداد کالاها، قیمت گذاری نادرست و احتمال...
-
مسائل مربوط به زیر ساخت IT در عدم به کارگیری RfID در زنجیره تامین-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:57
بهینه سازی زنجیره تامین کلید اصلی هماهنگ سازی زنجیره تامین، وجود استاندارهای باز جهانی برای فناوری های RFID بوده که دارای قابلیت تعامل هستند. سازمان های استاندار فعال در زمینه استاندارRFID عبارتند از: EPC Global Inc، سازمان بین المللی استاندار(ISO) و سازمان ملی استاندار آمریکا، با این وجود ماهیت شبکه های SCM موجب...
-
دانلود پایان نامه بررسی رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:54
فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده……………………………………… ۱ فصل اول : کلیات طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه………………………………….. ۳ ۱-۲- بیان مسأله……………………………………. ۴ ۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق ………………….. ۸ ۱-۴- اهداف پژوهش…………………………. ۹ ۱-۵- فرضیه های تحقیق……………………… ۱۰ ۱-۶- قلمرو تحقیق ………………………….. ۱۱ ۱ -۶-۱ – قلمرو موضوعی…………………… ۱۱ ۱-۶-۲ – قلمرو...
-
رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:51
فهرست جداول عنوان صفحه جدول ۱-۱: متغیرهای تحقیق……………………… ۸ جدول شماره ۳-۱:متغیرها و شاخص ها و پژوهش……….. ۸۳ جدول شماره ۳- :متغیر ها و سئوالات پرسشنامه…….. ۸۶ جدول شماره ۳-۳: نحوه نمره دهی به سوالات مربوط به متغیر های پژوهش…………………………………. ۸۷ جدول۳-۴ :آلفای کرونباخ متغیر های تحقیق……….. ۸۹ جدول۳-۵: شعب منطقه شمال تهران...
-
پایان نامه مدیریت:میزان رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:49
فهرست شکل ها عنوان صفحه شکل ۲-۱- مدل جدید ارتباطات سازمانی: تعامل و منابع چندگانه پیام منبع:(کرنلیسن،۲۰۰۰)………………۲۴ شکل ۲-۲- فرآیند مدیریت تصویر سازمانی .منبع:آبرات، ۱۹۸۹وآبرات وموفوکنگ( ۲۰۰۱)…………………….۲۷ شکل ۲-۳- مدل پیشنهادی لمینیک، شوجیف و استروکنز منبع: (لمینیک و همکاران،۲۰۰۳)…………………………۲۹ شکل ۲-۴- مدل ارائه شده توسط...
-
رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:47
مقدمه مقوله تصویر سازمانی در حوزه های گوناگون صنعت ، از جمله مباحثی است که در دهه های اخیر توجه عمده ای را به خود جلب کرده است.با وجود تلاطم بسیار در صنعت بانکداری ،ضرورت مطالعه تصویر سازمانی در حیطه بانکی بیش از پیش احساس می شود. (مرگاریتا [۱] ، ۲۰۰۷)از دهه ۱۹۸۰ ، در پژوهشهای دانشگاهی و کارهای تحقیقاتی به وفور آمده...
-
پایان نامه با موضوع نقش رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:44
بیان مسأله تصویرسازی سازمانی منجر به ایجاد تصور مثبت نسبت به سازمان مربوطه در ذهن مـشتریان کلیـدی شده و منجر به جذب سرمایه آنها میشود و تهدید احتمـالی افـت نقـدینگی از ایـن طریـق کـاهش می یابد. مطالعه ادبیات بازاریابی نشان میدهد که بسیاری از تحقیقات درحوزه تصویر سازمانی،در زمینه تولیـدبوده است؛در حالیکه محیط رقابتی...
-
رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:41
اهمیت و ضرورت تحقیق رقابت گسترده و وسیع در شبکه بانکی کشور و حضور فعال بانکهای خصوصی ایرانی منجر به گرایش به سمت مشتری مدار بودن هر چه بیشتر بانک ها جهت جلب و حفظ وفاداری مشتریان شده است. (اشرافی، ۱۳۸۶)در محیط رقابتی پرتلاطم کنونی در شبکه بانکی کشور و ورود گـسترده بانکهـای خـصوصی به نظر میرسد انجام چنین تحقیقی بـا روش...
-
پایان نامه بررسی رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:38
اهداف تحقیق هدف اصلی: تعیین رابطه تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه اهداف فرعی: تعیین رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه تعیین رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه تعیین رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه تعیین رابطه بین سطح خدمات با وفاداری مشتریان بانک رفاه...
-
دانلود پایان نامه تعیین رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:35
مقدمه علاقه مدیران و محققان در جهت اندازه گیری و کمی کردن تصویر به دهه ۱۹۷۰ بر می گردد.اینگونه مطالعات اغلب بر تصویر سازمانی [۱] از دیدگاهی چند بعدی تمرکـز مـی کردنـد. سـپس در دهـه ۱۹۸۰ تعداد زیادی از مطالعات جهت شناسایی ابعاد صـحیح تـصویر از طریـق تکنیـک هـای چنـد متغیـریصورت گرفتند.(فلاویان و همکاران [۲] ،۲۰۰۴)...
-
رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:33
قلمرو تحقیق ۱- ۶ -۱ – قلمرو موضوعی آنچه که در این تحقیق به عنوان محور اصلی مطرح است، سنجش رابطه عوامل موثر برتصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه شعب منطقه شمال تهران است. ۱- ۶ -۲ – قلمرو مکانی قلمرو مکانی این تحقیق، بانک رفاه شعب منطقه شمال تهران می باشد. ۱- ۶ -۳ -قلمرو زمانی قلمرو زمانی بین بهمن۱۳۹۲ تا شهریور...
-
رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:29
تصویر سازمانی ۲ – ۲ -۱- تصویر (لمینیک و همکاران [۱] ، ۲۰۰۳) تصویر سازمانی را می توان با عناوینی نظیر ” تصویر شرکت” و یا “تصویر مؤسسه “جایگزین نمود .تمامی این عناوین ،بیانگر مفاهیم یکسانی می باشندبنـابراین در این پایان نامه از واژه تصویر سازمانی استفاده شده است. تعاریف زیادی از تصویر در ادبیات روانشناسی و بازاریابی...
-
رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:27
c تصویر سازمانی .( انگوین و لی بلانک، ۲۰۰۱)تصویر سازمانی مجموعه ای از عقاید، ایده ها و احـساساتی اسـت کـه عامـه مـردم نسبت به یک سازمان دارند ۲ – ۲ -۴- اهمیت مدیریت تصویر سازمانی یکی از مهمترین دغدغه های سازمان های امروزی و مدیران ارتباطات، مدیریت تصویر سازمانی شـکل گرفته در اذهان گروه های متفاوت از جامعه است. مشتریان...
-
پایان نامه مدیریت:ارائه رابطه بین هویت سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:25
– پیچیدگی تصویر در حوزه خدمات ادبیات بازاریابی نشان داده است که تصویر سازمانی یکی از فاکتورهای تعیین کننده رفتار خرید است. (فلاویان و دیگران،۲۰۰۵)این حقیقت در بخش خدمات مالی مشهود تر است زیرا سطح ریسکی که مشتری در ارتباط با این نوع خدمات درک می کند بیشتر است (فلاویان و همکاران،۲۰۰۴؛انگـوین ولی بلانک،۲۰۰۱؛کیبل و توریور...
-
رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:22
مدل آبرات و موفوکنگ (۲۰۰۱) مدل آبرات و موفوکنگ(۲۰۰۱) ، تغییر عمده ای را نسبت به مدل های پیـشین نـشان مـی دهـد. وی رهیافت جدیدی را برای این فرایند به کار برده است و در جهت روشن ساختن مفاهیم اسـتفاده شـده توسط عده کثیری از نویسندگان تلاش می کند. آبرات(۱۹۸۹) مفهوم شخصیت سازمانی را در مدل خود گنجانده است.سـابقا ،ایـن...
-
پایان نامه درباره نقش رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:20
مدل های ارائه شده در زمینه تصویر سازمانی بسیاری از نویسندگان مدل های مفهومی کثیری را در حوزه شکل گیری تـصویر سـازمانی و مـدیریت هویت سازمانی ارائه داده اند. این مدل ها انعکاسی از شیوه مفهومی شدن تصویر و هویت سازمانی طی دهه اخیر می باشند. در این قسمت مدل های ارائه شده مربوط به شکل گیری تصویر در طی دهه اخیر را مورد...
-
پایان نامه تعیین رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:17
مدل لمینیک، شوجیف و استروکنز (۲۰۰۳) لمینیک و همکاران ( ۲۰۰۳ )،مدلی را ارائه داده اند که به اهمیت تصویردر راستای جذب کارکنان مناسب اشاره می کند . آن ها معتقدند تصویر سازمانی و تصویر استخدامی سازمان اثری قوی بر روی قصد کارمندان بالقوه جهت تصمیم گیری برای استخدام دارد . هم چنین هر چه افراد بیشتر در معرض اطلاعات قرار...
-
رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:12
– مدل ویگودا گدت و بن زاین (۲۰۰۴) ویگودا گدت و بین زاین (۲۰۰۴) تصویر سازمانی را عاملی اثرگذار بر قصد ترک سازمان می دانند. این امر در میان صنایع قدیمی واضح تر است. در اینگونه صنایع کارمندان سازمان را به قـصد پیوسـتن بـه سازمان هایی با تکنولوژی بالا ترک می کنند. شکل ۲-۴- مدل ارائه شده توسط ویگوداگوت و بن زاین منبع:...
-
دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:10
مدل کاندامپلی و هوی ( ۲۰۰۷ ) مدل کاندامپلی و هوی بیانگر طرق دستیابی به وفاداری مشتریان است.در دنیای رقابتی امروز شـرکت های خدماتی به دنبال راه هایی هستند که توسط آن ها بتوانند تمایز خـود را بـه مـشتریان از طریـق عملکرد برتر خود ابراز کنند و تصویر سازمانی خود را ارتقا بخشیده و به وفاداری مشتریان دست یابند. مشتری گرایی...
-
پایان نامه مدیریت:سنجش رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:08
تعاریف هویت سازمانی با شروع قرن بیست و یکم، مطالعه تصویر و هویت سازمانی توجه آکادمیک و مدیریتی فـوق العـاده ای یافته است . منتقدین اجتماعی معاصر معتقدند که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مملو از تـصاویراست.(کریستنسن و آسکگارد،۲۰۰۱)در نتیجه توجه سازمان های کنونی بر روی ابعاد نمادین و فعالیت هـای مربـوط بـه آن، در حـال...
-
رابطه بین اعتبار سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:05
– هویت سازمانی با شروع قرن بیست و یکم، مطالعه تصویر و هویت سازمانی توجه آکادمیک و مدیریتی فـوق العـاده ای یافته است . منتقدین اجتماعی معاصر معتقدند که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مملو از تـصاویراست.(کریستنسن و آسکگارد،۲۰۰۱)در نتیجه توجه سازمان های کنونی بر روی ابعاد نمادین و فعالیت هـای مربـوط بـه آن، در حـال رشد...
-
رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:03
– تفاوت هویت و تصویرسازمانی در مطالعات اولیه هویت و تصویر سازمانی به جای یکدیگر استفاده می شدند اما هویت به مجموعه ای از روشها اتلاق می شود که شرکت یا سازمان جهت شناساندن خـود بـه جامعـه مـشتریان، کارکنـان،مطبوعات، سهامدارن فعلی و بالقوه، تحلیل گران امنیتی و بانکداران انتخاب می کند؛در حالی که تصویردرک جامعه از شرکت یا...
-
رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 18:00
– شاخص های اندازه گیری هویت سازمانی (کریستنسن و آسکگارد،۲۰۰۱)بسیاری از متون هویت سازمانی ابهام زیادی دارند. نظریه پردازان ارتباطات سازمانی غالبـاً زمانیکـه درمورد هویت صحبت می کنند به مجموعه ای از پارامترهای فیزیکی و ملموس نظیـر نـام هـا، لوگوهـا،البسه پرسنل، رنگها، معماری، کالاها، نام های تجاری، تبلیغات و علائم اشاره...
-
پایان نامه با موضوع نقش رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:56
رابطه هویت و تصویرسازمانی (لانگر،اندرسون و فورمن،۲۰۰۶؛کلر،۲۰۰۸: ۱۵۵)تصویر سازمانی بدون در نظر گرفتن مقوله هویت سـازمانی قابـل بحـث و بررسـی نمـی باشـد. هویـت سازمانی با شخصیت و ویژگی های متمایز شده یـک سـازمان در ارتبـاط اسـت کـه توسـط عناصـری نظیر نام و لوگوی سازمانی تشریح می شود. ون هیردن و پوث(۱۹۹۵) معتقدند فرایند...