-
پایان نامه بررسی رابطه بین محیط فیزیکی با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:55
تعاریف اعتبار سازمانی از اعتبار،تعاریف متفاوتی به عمل آمده است که به شرح زیر اند: اعتبار عبارتست از ثبات یک سازمان در طی زمان؛ بنابراین اعتبار از ضمانت خدمات معتبر نشأت مـی گیرد. اعتبار، تخمین پایداری خصوصیات یک موجودیت – نظیر یک شرکت یا سازمان- در طی زمان است. (انگوین و لی بلانک،۲۰۰۱)اعتبار نتیجه اقدامات گذشته شرکت...
-
دانلود پایان نامه تعیین رابطه بین ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری با وفاداری مشتریان بانک رفاه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:52
فرایند شکل گیری اعتبار ساختن اعتبار یک شرکت مستلزم تعاملات خوب در طی زمان است؛ در حالیکه آسیب رساندن بـه آنبه سادگی و از طریق بروز نشان های مختلط (خوب وبد ) به بازار و یا اقدامات بد مربوط به یک گروه صورت می پذیرد. (انگوین و لی بلانک،۲۰۰۱)ماهیت اعتبار یک شرکت به نتایج ادراکات ناشی از اقدامات آن شرکت در زمان خود وابسته...
-
رابطه بین ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری با وفاداری مشتریان بانک رفاه-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:50
رابطه اعتبار سازمانی با تصویر سازمانی عده ای از نویسندگان معتقدند که اعتبار خوب ممکن است به شکل گیری تصویر نوآورانـه بـرای یـک شرکت پیشتاز کمک کند. عده ای دیگر معتقدند که اعتبار یک شرکت ،نتیجـه نهـایی فراینـد تـصویرسازی است. در هر دو دیدگاه، دو مفهوم تصویر و اعتبار شرکت به ادراکات بیرونی شرکت اشـاره دارنـد. تـصویر بـه...
-
شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل-دانلود پایان نامه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:41
Contents فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ۱-۱-بیان مسأله ۳ ۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۵ ۱-۳-سوالات تحقیق ۶ ۱-۳-۱-سوال اصلی: ۶ ۱-۳-۲-سوالات فرعی: ۶ ۱-۴-اهداف تحقیق ۶ ۱-۵-چارچوب نظری و خلاصه پیشینه تحقیق ۷ ۱-۶-روش تحقیق ۹ ۱-۶-۱-نوع روش تحقیق : ۹ ۱-۶-۲-روش گردآوری اطلاعات ۱۰ ۱-۶-۳-ابزار گردآوری اطلاعات ۱۰ ۱-۶-۴-جامعه اماری و...
-
پایان نامه ارشد:ارائه شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:39
سوالات یا اهداف این پایان نامه : مهمترین مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟ ۱-۳-۲-سوالات فرعی: مهمترین مهارتهای حوزه برنامه ریزی مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل در شرکت پارس حیات کدامند؟ مهمترین مهارتهای حوزه سازماندهی مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل...
-
پایان نامه ارشد مدیریت:تاثیر شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:36
بیان مسأله به طور اجمالی می توان عنوان نمود که ساختار فعلی مدیریت بیشتر سنت گرا است و کمتر به دنبال شیوه های جدید مدیریتی و خصوصا علم مدیریت می باشد و ساختار فعلی انگیزه کار و تلاش بیشتر در جهت ارتقا و اعتلای دانش مدیریت و حتی علوم دیگر را از افراد می گیرد. هرگونه اقدام در جهت بهبود این وضعیت از مسیر اصلی خود خارج شده...
-
شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل-پایان نامه مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:34
چکیده تحقیق حاضر تحت عنوان « شناساییقابلیتهاومهارتهایموردنیازبرایمدیرانفروشدرسطحبینالملل» است. در فصل اول، کلیات تحقیق تشریح شده است. در این فصل بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، سوالات پژوهشی و تعاریف مفاهیم بیان شده اند. در فصل دوم تحقیق به مرور ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پرداخته شده است. در این فصل ابتدا مباحثی...
-
پایان نامه بررسی شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:32
اهداف تحقیق ۱-شناسایی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش/ اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش ۲-تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت/ تهیه معیاری برای ارزیابی مدیران فروش شرکت/ ارائه معیارهایی برای استخدام مدیران فروش شرکت ۱-۵-چارچوب نظری و خلاصه پیشینه تحقیق عنوان تحقیق محمد حسین عبداللهی حجتآبادی «عوامل موثر بر...
-
شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:29
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق امروزه مدیریت بازرگانی و فروش به عنوان یک علم و مهارت ویژه مطرح می باشد. سالانه مدیریت ضعیف و ناآگانه خسارت های بسیاری را به شرکتها متحمل می کند. طبق گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، «عوامل و چالش های مدیریتی غیرکارشناسی و نوعاً سلیقه ای مدیران» و « ناتوانی مدیران برای طراحی الگوی...
-
شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:27
چارچوب نظری و خلاصه پیشینه تحقیق عنوان تحقیق محمد حسین عبداللهی حجتآبادی «عوامل موثر بر بهبود مدیریت (مدیران عملیاتی)» می باشد که در موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت در سال ، ۱۳۸۳ انجام شده است. تحقیق دیگری توسط پرویز احمدی با عنوان «طراحی مدل بهبود بهره وری نیروی انسانی با نگرش مدیریت بهره وری» این پژوهش با هدف شناسایی...
-
پایان نامه با موضوع نقش اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:23
روش تحقیق ۱-۶-۱-نوع روش تحقیق : روش تحقیق از نوع توصیفی، پیمایشی است.در تحقیق توصیفی به توصیف جزء به جزء یک موقعیت یا یک رشته شرایط می پردازیم. تحقیق حاضر توصیفی است زیرا به جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه یا پاسخ به سوالات مربوط به وضعیت فعلی موضوع مورد مطالعه می پردازد(خاکی، ۱۳۸۸، ۲۱۰). این تحقیق پیمایشی است زیرا...
-
اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش-دانلود پایان نامه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:18
مقدمه: هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند. (کونتز، ۱۳۸۰) فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم...
-
اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش-پایان نامه مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 17:16
تعریف برنامهریزی برای برنامهریزی، متخصصان از زوایای مختلف، تعاریف متعددی ارائه کردهاند که در اینجا چند نمونه از آنها را یادآور میشویم: برنامهریزی عبارت است از: تعیین هدف، یافتن و ساختن راه وصول به آن، [۱] (آرتور، ۱۹۸۶: به نقل از رضاییان ۱۳۷۴) تصمیمگیری در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام گیرد، تجسم و طراحی وضعیت...
-
پایان نامه ارشد:میزان اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:42
برنامه ریزی فلسفه برنامهریزی فلسفه برنامهریزی به عنوان یک نگرش و یک راه زندگی که متضمن تعهد به عمل بر مبنای اندیشه، تفکر آیندهنگر و عزم راسخ به برنامهریزی منظم و مداوم میباشد، بخش انفکاکناپذیر مدیریت است. (رضاییان، ۱۳۷۴: ۸۴) پیتر دراکر [۱] بر این باور است که باید عملکرد مدیر را با دو شاخص یا دو معیار اثربخشی و...
-
پایان نامه ارشد مدیریت:سنجش اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:40
ماهیت تصمیم گیری تصمیم گیری از جنبه های پایه ای برنامه رزی است و در کل فرآیند برنامه ریزی مدیر، با تصمیم گیری مواجه خواهد بود. برای مسائل مختف باید تصمیمات گوناگونی گرفته شود. امور جاری یا کم اهمیت، مثل برگشت کالای فروش رفته می تواند به صورت یک امر عادی انجام شود و تصمیمی که در این باره گرفته می شود از نوع تصمیم...
-
ولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:37
آگاهی از فرصتها (مسائل و نیازها) گرچه این عمل قبل از برنامهریزی واقعی باید صورت بگیرد و دقیقاً جزء فرایند برنامهریزی محسوب نمیشود، ولی آگاهی از مسائل و مشکلات یا فرصتها، نقطه آغاز واقعی برنامهریزی است. باید آینده اقتصادی، سیاسی، رقابت و تکنولوژی در محیط را ارزیابی کرده، از نقاط ضعف و قوت (وضع موجود) آگاه باشیم؛...
-
پایان نامه با موضوع نقش تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:34
سازماندهی ساختار سازمانی، هماهنگی ساختار سازمانی (یعنی راهی که بدان وسیله فعالیت های سازمانی تقسیم، سازماندهی و هماهنگ می شوند) یک چارچوب پایدار و باثباتی ارائه می کند که می توان بدان وسیله به اعضاء کمک کرد تا برای تامین هدف های سازمانی همکاری نمایند. ولی برخی از ساختارهای سازمانی به گونه ای است که سازمان نمی تواند...
-
تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازرگانی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:32
. ارزیابی بدیلهای گوناگون پس از تعیین بدیلها و بررسی نقاط ضعف و قوت هر یک، باید آنها را با اهداف و مفروضات اولیه سنجید؛ یک بدیل ممکن است پر سود ولی پر هزینه بوده، بازپرداختش کند باشد؛ بدیل دیگری ممکن است آن قدر سودآور نباشد ولی مخاطرات کمتری در بر داشته باشد؛ بدیل سوم ممکن است با اهداف درازمدت شرکت یا سازمان سازگارتر...
-
تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت-دانلود پایان نامه
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:29
تمرکز و عدم تمرکز در بعضی از سازمانها، مدیران ارشد همه تصمیمات را میگیرند. مدیران رده پایین تنها مجری دستوراتی هستند که از مقامات بالا به آنها داده میشود. در انتهای دیگر طیف، سازمانهایی وجود دارند که تصمیمات در سطوح پایین سازمان و در محل اجرایی گرفته میشود. سازمانهایی که در گروه اول قرار میگیرند بسیار متمرکز و...
-
پایان نامه ارشد:تاثیر تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:27
رسمیت در سازمان مقصود از رسمی بودن درجه یا میزان استاندارد بودن کارهای سازمان است. اگر کاری بسیار رسمی باشد، در آن صورت فردی که آن کار را انجام میدهد دارای اختیارات بسیار اندکی است و باید کار را به همان شیوه که مشخص شده است، در زمان مقرر و با روشی خاص انجام دهد. از افراد انتظار میرود که همیشه به همانگونه عمل کنند...
-
پایان نامه ارشد مدیریت:ارائه تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:24
سبک یا شیوه رهبری دو نقش یا وظیفه رهبری (یعنی وظیفه مربوط به کارها یا حل مسائل و وظیفه مربوط به حفظ گروه) باید در دو شیوه متفاوت رهبری نمایان گردند (یا اجرا شوند). مدیرانی که بیشتر به حل مسائل می پردازند امور و کارکنان را سرپرستی می نمایند تا مطمئن گردند که کارها به صورتی رضایت بخش انجام می شود، انجام کار (از نظر...
-
تدوین برنامه آموزشی مدیران فروش شرکت-پایان نامه مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:22
هدایت یا رهبری تعریف رهبری رهبری عبارتست از ارتباط بین گروهی از افراد دانسته است که در آن یکنفر می کوشد تا دیگران را به سمت هدف معینی سوق دهد.(ایوانکویچ [۱] ۱۹۷۷، به نقل از الوانی، ۱۳۷۴: ۱۳۸) تعاریف دیگری نیز با اختلافاتی جزئی مسئله نفوذ و تأثیرگذاری بر مرئوسان را از طریق ارتباطات و انگیزش، رهبری و هدایت دانسته اند....
-
پایان نامه تعیین اولویت بندی مهارتهای مورد نیاز مدیران فروش
پنجشنبه 28 مرداد 1395 12:17
دستهبندی و تحلیل اطلاعات هر جزئی از اطلاعات، هم به طور مجزا و هم در ارتباط با کل آن، بررسی میگردد؛ روابط علی میان متغیرها شناسایی میشود و دادههای مربوط به برنامهریزی جاری کشف و ارزیابی میگردد؛ اطلاعات مربوط به موضوعات، طوری طبقهبندی میشود که دادههای مشابه در یک جا باشند. پرسشهای زیر میتواند مفید باشد: الف)...
-
دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 01:06
چکیده امروزه با رشد فزاینده توسعه جهانی تجارت الکترونیکی، کسب و کارها سعی می نمایند بیشترازقبل با استفاده از تجارت الکترونیکی با مشتریان تعامل برقرار کنند و مزیتهای رقابتی خویش را بدست آورنداعتماد مشتری در محیط بر خط از مهمترین جنبه های ارائه خدمات اطلاعاتی می باشدعوامل موثر دیگر در اعتماد مشتری می توان به موارد ذیل...
-
بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:58
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه .. ۲ ۱-۲- بیان مسئله .. ۳ ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق .. ۵ ۱-۴- سابقه تحقیقات .. ۵ ۱-۵- اهداف تحقیق .. ۷ ۱-۵-۱- هدف اصلی: .. ۷ ۱-۵-۲- اهداف فرعی: .. ۷ ۱-۶-سوالات تحقیق .. ۷ ۱-۶-۱- سوال اصلی .. ۷ ۱-۶-۲- سوالات فرعی .. ۷ ۱-۷- فرضیه های تحقیق .. ۸ ۱-۷-۱- فرضیه اصلی .. ۸...
-
پایان نامه مدیریت:میزان بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:55
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی ردهی سنی پاسخگویان.. ۹۳ جدول ۴-۲: توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان.. ۹۴ جدول ۴-۳: توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخگویان.. ۹۵ جدول ۴-۴: توزیع فراوانی براساس استفاده یکساله از خدمات وب گاه ۹۶ جدول ۴-۵: نتایج حاصل از آزمون t برای مولفه های سنجش کیفیت خدمات وب گاه ۹۷ جدول ۴-۶: نتایج حاصل از آزمون t برای...
-
بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:53
اهمیت و ضرورت تحقیق امروزه در پی تغییر تقاضای مشتریان و به دنبال آن بروز تغییرات سریع فن آوری و در نتیجه رقابت روز افزون بین صنایع مختلف، بسیاری از نهادها در جستجوی ارائه ی ارزش برتر به مشتریان خود برآمده اند . سازمانهایی که در دنیای امروز نقش بسیار مهمی را در اقتصاد و شکوفایی کشور ایفا می نماید، بایستی در جهت بررسی...
-
بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:51
مقدمه تحولات سدهی پایانی دهه بیستم میلادی در تاریخ علم و صنعت بیسابقه بود زیرادستاوردهای انقلاب صنعتی وانتقال الکترونیک با تحولات فناوری اطلاعات به هم آمیخت وفناوری اطلاعات و ارتباطات( ICT ) را پی ریخت. ICT محصولی بود که دستاوردها و پیامدهای آن در ذهن طیف عظیمی از پدید آوردندگان آن نمی گنجید . هر روز نمودهای نو به...
-
پایان نامه بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:48
اهداف تحقیق هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان که شهرستان آران و بیدگل به عنوان مورد مطالعه این پژوهش انتخاب و دادههای مورد نیاز برای سنجش فرضیات و تامین اهداف پژوهش از بخش تهیه میگردد. ۱-۵-۱- هدف اصلی: ۱-بررسی اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان ۱-۵-۲- اهداف فرعی:...
-
پایان نامه با موضوع نقش بررسی تاثیر ویژگی های تجاری اینترنت براعتماد مشتریان در شهرستان آران و بیدگل
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:44
– بیان مسئله امروزه با رشد فزایندهی توسعهی جهانی تجارت الکترونیکی، کسب و کارها سعی مینمایند بیشتر از قبل با استفاده از تجارت الکترونیکی با مشتریان تعامل برقرار کنند و مزیتهای رقابتی خویش را به دست آورند . بنابراین، رقابت میان فروشندگان برخط لحظه به لحظه شدیدتر شده و این واقعیت منجر به آگاهی بیشتر مشتریان در هنگام...