-
اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش تحول
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:41
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها ۱-۸-۱-روش تحقیق از آنجا که هدف از این تحقیق، توصیف شرایط و پدیده های مورد بررسی، به منظور شناخت بیشتر شرایط موجود و یاری رساندن به فرآیند تصمیم گیری می باشد، این تحقیق را براساس چگونگی بدست آوردن داده های مورد نظر می توان در زمره تحقیق توصیفی به شمار آورد، و چون داده های مورد...
-
اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:39
مقدمه تجارت الکترونیک واژهای است که برای تجارت از طریق سیستمهای اطلاعاتی، ارتباطی بکار میرود. تجارت الکترونیک با وجود این که مدت زمانی زیادی از عمر آن نمیگذرد ولی نقش بسزا و چشمگیری در زندگی روزمره ما به عهده گرفته است به طوری که اجتناب از آن کار آسانی نیست. یکی از سادهترین و کارآمدترین نقش تجارت الکترونیک در...
-
اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:36
تاریخچه تجارت الکترونیک ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع, یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود.در حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد, فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمینهای دوردست یابند. با این پیشرفت, برای اولین بار مرزهای...
-
پایان نامه مدیریت:ارائه اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:30
- تعاریف تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکههای ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک، نوعی، تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حملونقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد...
-
دانلود پایان نامه تعیین اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:27
– قلمرو زمانی تحقیق این پژوهش از زمان تصویب آغاز شده و ۱۰ ماه پس از آن خاتمه می یابد. ۱-۱۱- قلمرو مکانی تحقیق در این تحقیق شهرستان آران و بیدگل برای سنجش ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان به عنوان قلمرومکانی در نظر گرفته شده است. ۱-۱۲- تعریف عملیاتی واژه ها مشتری : مشتری هر آن کسی است که از ما خدمت یا کالا...
-
پایان نامه درباره نقش اثرمعناداری ویژگیهای تجاری اینترنت براعتماد مشتریان
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:24
تجارت الکترونیک از آغاز تا امروز تجارت الکترونیک و به تبع ، مدلهای تجارت الکترونیک اولین بار در اوایل دهه ۷۰ ( میلادی) ارائه شدند. در این دوره استفاده از نمونههای تجارت الکترونیک بسیار گران بود و عموم کاربران آن را ، شرکتهای بزرگ مالی و بانکها و گاهی شرکتهای بزرگ صنعتی تشکیل میدادند.(دماوندی،۱۳۸۶ :۶) ( Electronic...
-
کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه کارشناسی ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:22
مزایا و معایب تجارت الکترونیک سؤالی که ممکن است همینک مطرح شود این است که تجارت الکترونیک غیر از مواردی که پیش از این به آن اشاره شد چه فایدهای دارد(علی احمدی،۱۳۸۳ :۳). افزایش فروش و در پی آن افزایش درآمد و توان سرمایهگذاری. افزایش سطح رفاه زندگی مردم از طریق ایجاد اشتغال، کاهش ترددها و افزایش سرعت عمل. جهانی شدن ....
-
کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش تحول
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:19
تجارت الکترونیکی و بیکاری از دیدگاه نظری، بررسی تأثیر نوآوری و تغییرات فناوری بر بیکاری و اشتغال بسیار پیچیده است. اگر چه کاربرد ICT در بسیاری از کشورهای توسعهیافته گسترش یافته است؛ اما تأثیرات آن بر بیکاری هنوز مبهم و مورد مجادله تحلیلگران اقتصادی است. دو نوآوری فرایندی ۶ و تولیدی ۷ از دو طریق مختلف بر اشتغال...
-
پایان نامه تعیین کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:17
مبانی نظری و شواهد تجربی تأثیر کلان اقتصادی تجارت الکترونیکی اثر تجارت الکترونیکی بر رشد GDP ، رشد بهرهوری نیروی کار و رشد بهرهوری کل: بهرهوری به بیان ساده عبارت از نسبت ستاده به نهاده است. در حقیقت، معیار بهرهوری تلاش دارد تا در یک بنگاه یا صنعت، آن بخشی از افزایش در تولید را اندازهگیری نماید که به دلیل افزایش...
-
کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.-پایان نامه ارشد
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:14
- مراحل اجرای تجارت الکترونیکی طی سالهای اخیر، اقدامات و فعالیتهای خلاف قانون و عرف اجتماعی فرا روی اینترنت، تعارضات حقوقی و قضایی بسیاری را ایجاد نموده است، که این امر مشکلات فراوانی را برای یافتن راه حل، تدوین قانون و مجازات مناسب را ایجاد کرده است .(بقائی،۱۳۸۴ ش۱۹) سؤالی که مطرح میشود این است که ﭽﮔونه میتوان در...
-
دانلود پایان نامه بررسی کیفیت اطلاعاتی وبگاهها بر اعتماد مشتریان.
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:12
بخش پولی و اثرات تجارت الکترونیکی یکی از کانالهایی که از طریق آن، تجارت الکترونیکی میتواند متغیرهای پولی را تحت تأثیر قرار دهد، گسترش مبادلات الکترونیکی کالاها و خدمات، گسترش فعالیت بانکهای مجازی [۱] و به تبع آن، رواج اشکال مختلف پول الکترونیکی است. بدیهی است که رواج پولهای الکترونیکی نیاز برای نگهداری اسکناس و...
-
پایان نامه مدیریت:سنجش اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:10
- راهبردهای تجارت الکترونیکی در ایران اصول تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران در سیاست تجارت الکترونیکی مصوب هیئتوزیران در سال ۱۳۸۱ به صورت زیر تبیین شده است. فراهم نمودن زیرساختهای اصلی و زمینههای حقوقی و اجرایی مورد نیاز برای استفاده از تجارت الکترونیکی. توسعه آموزش و ترویج فرهنگ استفاده از تجارت الکترونیکی....
-
پایان نامه با موضوع نقش اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:08
نبود زیرساختها با وجود این اقدامات برخی از صاحبنظران معتقدند که قوانین فعلی تجارت الکترونیک در کشور، تمامی جوانب این نوع تجارت را در بر نگرفته و لازم است نسبت به انجام اصلاحات لازم به ویژه در زمینه شرایط امنیتی و حفاظتی و روند رسیدگی به شکایات، اقدامات لازم به عمل آید. از سوی دیگر توسعه زیرساختهای مورد نیاز در...
-
اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت
پنجشنبه 28 مرداد 1395 00:01
موانع بهکارگیری تجارت الکترونیک در ایران توسط APEC (سازمان همکاریهای اقتصادی آسیا و اقیانوسیه) شش شاخص که وضعیت کشورها را در زمینه توسعه تجارت الکترونیک بر اساس آن مورد ارزیابی قرار میدهند عبارتاند از(دماوندی،۱۳۸۴ :۲۶) ۱- زیر ساختار و فناوری اساسی: دسترسی به زیر ساختار عمومی و عملکرد مناسب شبکه مخابراتی، سرعت...
-
پایان نامه بررسی اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:58
- جایگاه تجارت الکترونیک در ایران در مدت کوتاهی که از آغاز عمر تجارت الکترونیک در جهان معاصر میگذرد، این فعالیت رشد بیسابقهای را در کشورهای پیشرفته داشته است و پیشبینی میشود در آینده نزدیک با سرعت شگفتانگیزی در سطح جهان توسعه یابد. بر اساس آمار محاسبهشده مؤسسات معتبر اقتصادی نیز پیشبینی شده است که گستره این...
-
دانلود پایان نامه تعیین اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:56
تجارت الکترونیکی و روند رشد آتی آن تجارت الکترونیک درکشورهای در حال توسعه رشد میکند ولی سرعت رشد آن بسیار کمتر از سرعت رشد تعداد کاربران اینترنت میباشد با اینکه استفاده از اینترنت پیششرط توسعه تجارت الکترونیک میباشد ( ECommerce, 2002 ) و رشد بالای دسترسی عمومی مردم به اینترنت موجب توسعه تجارت و کسبوکار از طریق...
-
اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت گرایش تحول
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:53
مقایسه تجارت الکترونیک B2B با تجارت الکترونیک B2C حجم تجارت الکترونیک B2B بر حجم تجارت الکترونیک B2C فزونی دارد ولی در کشورهای در حال توسعه در سطح پایینی باقی مانده است. تجارت الکترونیک B2B 95 درصد کل تجارت الکترونیک جهانی را تشکیل میدهد. منابع متفاوت در پیشبینیهای مربوط به حجم معاملات B2B همسانی ندارند، ولی در...
-
اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:42
انواع مدلهاى تجارت الکترونیکى تجارت الکترونیکی بر مبنای نوع مبادلات شامل انواع زیر میباشد: (خانی چاغرق، ۱۳۸۵ :۶) تجارت بین بنگاهی ( B2B ) : این نوع از تجارت الکترونیکی، انجام دادن تمام فعالیتهای تجاری بین دو یا چند بنگاه را در بر میگیرد، که به صورت الکترونیکی انجام میشود. فعالیتهایی از قبیل برگزاری مناقصات و...
-
اثر معناداری زمان واکنش وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه کارشناسی ارشد
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:38
تجارت نوپا در ایران تجارت الکترونیک در ایران بسیار نوپا و در مراحل اولیه است. اما اهمیت فناوری اطلاعات باعث شده تا تدوین و اجرای قوانین و لوایح مورد نیاز در این عرصه همواره مد نظر مسئولان کشور باشد. در این راستا میتوان به لایحه قانونی تشکیل شورای عالی انفورماتیک کشور، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرمافزارهای...
-
پایان نامه مدیریت:اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:35
تجارت الکترونیکی در جهان تحولات اخیر در فناوری اطلاعات پیامدهای اقتصادی مهمی را به دنبال داشته است. تجارت الکترونیکی یکی از پیامدهای عینی فناوری اطلاعات است که از ویژگیهای جهانی نمودن تجارت، برداشتن محدودیتهای زمانی و مکانی، کاهش قیمت منابع جهت خرید، افزایش درصد فروش، دسترسی آسان به اطلاعات، کاهش چشمگیر هزینههای...
-
اثر معناداری نمای بصری وبگاهها بر اعتماد مشتریان-پایان نامه ارشد مدیریت
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:32
تجارت الکترونیکی و تجارت بینالملل مطالعات زیادی در خصوص رابطه بین ICT و تجارت بینالملل در برخی از کشورهای جهان انجام شده است. Meliciani (2002) نشان داد که تخصص یک کشور در ICT با رشد سهم صادرات آن رابطه مثبت، و با رشد سهم واردات آن، رابطه منفی دارد. Laursen ، Meliciani و Salter (2002) با استفاده از یک مدل اقتصادسنجی،...
-
پایان نامه ارشد:میزان رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:29
بخش اول- کیفیت زندگی کاری ۲-۱-۱- مقدمه نیل به زندگی شغلی با کیفیت، مستلزم کوششهایی منظم ازسوی سازمانی است که به کارکنان فرصتهای بیشتری برای تأثیر گذاری برکارشان وتشریک مساعی دراثربخشی کلی سازمان میدهد. به این ترتیب هر سازمانی با بهره وری وکارایی مطلوب ومؤثر، در جستجوی راههایی است تا کارکنان را به درجه ای از...
-
رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان-دانلود پایان نامه
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:27
– قلمرو تحقیق: قلمرو مکانی: کارخانهها کاشی استان یزد قلمرو زمانی: سال ۹۳-۹۲ قلمرو موضوعی: کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی ۱-۸- کلیات روش تحقیق: این پژوهش از نقطه نظر هدف، تحقیق کاربردی است و از نظر روش تحقیق، روش توصیفی به همراه روش همبستگی به کار گرفتهشده است. برای گردآوری اطلاعات جهت تدوین متن تحقیق، از روش...
-
پایان نامه ارشد مدیریت گرایش داخلی:رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:24
ضرورت توجه به تعهد سازمانی: دلایل زیادی وجود دارد از اینکه چرا یک سازمان بایستی سطح تعهد سازمانی اعضایش را افزایش دهد. اولاً تعهد سازمانی یک مفهوم جدید بوده و بهطورکلی با وابستگی و رضایت شغلی تفاوت دارد (گرینبرگ و بارون، ۱۹۹۷). ثانیاً تحقیقات نشان داده است که تعهد سازمانی با پیامدهایی ازقبیل رضایت شغلی، حضور،...
-
شناسایی وضعیت کیفیت زندگی کاری کارکنان کارخانههای کاشی استان یزد-پایان نامه کارشناسی ارشد
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:20
اهمیت و ضرورت تحقیق: توجهی که اکنون به کیفیت زندگی کاری میشود بازتابی است از اهمیتی که همگان برای آن قائلاند. شماری ازافراد براین باورند که رکود بهره وری وکاهش کیفیت معمول دربرخی از کشورها ناشی از کاستیهای زندگی کاری وتغییراتی است که درعلاقه مندی ها ورجحان های کارکنان پدید آمده است وکارکنان درخواست دارندکه درکارشان...
-
رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد هنجاری آنان-پایان نامه کارشناسی ارشد
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:17
تعریف نظری کیفیت زندگی کاری: اصطلاح کیفیت زندگی کاری درمعنای کلی و وسیع آن به معنای تصور ذهنی و برداشت کارکنان از تمامی برنامهها وفعالیت هایی است که از طرف سازمان درجهت بهبود کیفیت محیط کار و ارضاء نیازهای انسانی آنان صورت میگیرد. به عبارت دیگر کیفیت زندگی کاری یعنی تصور و برداشت کارکنان ازمطلوبیت فیزیکی وروانی کار،...
-
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:13
– تعریف ومفهوم کیفیت زندگی کاری: کیفیت زندگی کاری مفهوم یا سازه ای چندبعدی است و تعریف واحد، مورد اتفاق نظر و جهان شمولی از آن نمیتوان ارائه نمود، لذا، از ابتدای نهضت کیفیت زندگی کاری دردهه ۱۹۷۰ میلادی تاکنون، تعاریف متعدد ومتنوعی ازآن ارائه شده است. با عنایت به تعدد وتنوع تعاریف ارائه شده، مرکز کیفیت زندگی کاری...
-
رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان-پایان نامه ارشد مدیریت
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:10
تاریخچه کیفیت زندگی کاری: بابررسی تعاریف ارائه شده از ابتدای شکل گیری مبحث کیفیت زندگی کاری یعنی اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی تاکنون، مفاهیم کلیدی مذکور در تعاریف ارائه شده را به شرح زیر میتوان برشمرد: ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲: دوران شکل گیری کیفیت زندگی کاری است. واژه کیفیت زندگی کاری ابتدا در کنفرانس بین المللی روابط کار در ۱۹۷۲ مورد...
-
پایان نامه درباره نقش رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:08
تعریف کیفیت : واژه کیفیت [۱] از لغت انگلیسی کوالیس [۲] مشتق شده که به معنای “چه نوع” است. مفاهیم و معانی مختلفی برای کیفیت ارائه شده است. تعریف دقیق این واژه دشوار است؛ زیرا کلمه کیفیت نزد افراد مختلف، معانی مختلف دارد. دال گارد، گریس تن سن وکانجی می گویند کیفیت همانند تئوری نسبیت بهعنوان مفهومی نسبی تعریف میشود که...
-
رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان با تعهد عاطفی آنان-پایان نامه مدیریت
چهارشنبه 27 مرداد 1395 23:03
تعریف کیفیت : واژه کیفیت [۱] از لغت انگلیسی کوالیس [۲] مشتق شده که به معنای “چه نوع” است. مفاهیم و معانی مختلفی برای کیفیت ارائه شده است. تعریف دقیق این واژه دشوار است؛ زیرا کلمه کیفیت نزد افراد مختلف، معانی مختلف دارد. دال گارد، گریس تن سن وکانجی می گویند کیفیت همانند تئوری نسبیت بهعنوان مفهومی نسبی تعریف میشود که...